ارائه‌ی بروزرسانی اندروید 4.3 برای گلکسی نوت 2 در مراکز سرویس سامسونگ

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سامسونگ در حال ارائه‌ی بروزرسانی 4.3 برای ابزار‌های اندرویدی خود است. گویا نوبت به گلکسی نوت 2 رسیده است و در نتیجه‌ کاربران نوت 2 می‌توانند با بروزرسانی به اندروید 4.3 از ویژگی‌های ارائه شده در نوت 3 و قلم مخصوص آن در نوت 2 استفاده نمایند.
تبلیغات

براساس اعلام سامسونگ، این شرکت کره‌ای طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بروزرسانی 4.3 را برای گلکسی S3، نوت 2 و گلکسی S4 در ماه جاری و آینده‌ی میلادی عرضه خواهد کرد، هرچند این کمپانی بروزرسانی ذکر شده را برای برای گلکسی S3 و گلکسی S4 در بازار آمریکا عرضه کرده است، اما خبری از بروزرسانی مربوط نوت 2 نیست. اما این رویه در حال تغییر است چراکه دسترسی به بروزرسانی 4.3 برای گلکسی نوت 2 توسط مراکز سرویس‌دهی سامسونگ ممکن شده است، از این‌رو یکی از کاربران خوش‌شانس در کشور هند توانسته از طریق سرویس‌های محلی نوت 2 خود را به اندروید 4.3 بروزرسانی نماید.

note2galaxy

شماره‌ی نسخه‌ی عرضه شده N7100XXUEMJ9 بوده و تاریخ آن 9 آبان ماه است که گمانه‌زنی‌ها در مورد نهایی بودن این نسخه را قوت می‌بخشد. هنوز جزئیات تغییرات و امکانات اضافه شده به نسخه‌ی 4.3 بری نوت 2 مشخص نشده است، اما می‌توان دامنه‌ی تغییرات را هم‌ارز با تغییرات انجام شده در نسخه‌ی بروزشده‌ی گلکسی S3 عنوان کرد. البته باید امکانات اختصاصی برای سری نوت را نیز به ان اضافه کرد. در واقع پیش‌بینیمی‌شود بسیاری از ویژگی‌های گلکسی‌نوت 3 روی نوت 2 نیز در دسترس قرار گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات