افشای جزئیات مربوط به گلکسی S5 با اگزینوس 64 بیتی، دوربین 16 مگاپیکسلی و بدنه‌ی فلزی

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی‌های بزرگ گوشی‌های تلفن، با ارائه‌ی محصولات پرچمدار خود، رقابت در این حوزه را وارد فاز جدیدی کرده‌اند. در این راستا، گویا غول کره‌ای نیز درصدد وارد کردن قوی‌ترین بازیکن خود، به میدان رقابت است.
تبلیغات

یکی از نشریات کره‌ای که تحت نظر یکی از کارمندان سابق سامسونگ اداره می‌شود، خبر از برگزاری جلسه‌ای حول طراحی و تولید گلکسی S5 در این غول کره‌ای داده است. در حقیقت، برخی از کارمندان سایت Naver در کره‌ی جنوبی، احتمال معرفی گلکسی S5 را در بهمن ماه سال جاری بسیار بالا می‌دانند. این زمان مصادف است با نمایشگاه MWC، که گمانه‌زنی‌ها در مورد ارائه‌ی یک محصول را توسط سامسونگ در این روزها بسیار قوت می‌بخشد. کارشناسان دلیل این شتاب‌زدگی را عدم برآورده کردن انتظارات توسط گلکسی S4 در بازار و آمار فروش می‌دانند که باعث شده است مسئولان سامسونگ عمر 11 تا 12 ماهه‌ی محصول پرچمدار خود را به 9 ماه کاهش دهند. این خبر توسط یکی دیگر از منابع کره‌ای فعال در حوزه‌ی فناوری نیز تایید شده است.

امسال رقابت بین گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ وارد فاز جدید شده است، شاید این عامل سامسونگ را وادار به عکس‌العمل و اتخاذ تصمیماتی سریع کرده است. بنابر اخبار منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ی بعدی گلکسی را به پردازنده‌ی 64 بیتی Exynos، دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، حس‌گر اثرانگشت مجهز نموده و به شاسی‌هایی که از الگوی طراحی Design 3.0 با بدنه‌ی فلزی پیروی می‌کنند، آراسته خواهد کند.

همه‌ی این شایعات را باید در کنار اخبار منتشر شده از سامسونگ در نظر بگیریم که حاکی از ارائه گوشی با بدنه‌ی فلزی هستند. مطمئنا ارائه چنین محصولی متفاوت از تولیدات پیشین این کمپانی خواهد بود. هنوز شنیده‌ها در این مورد در حد شایعات است و همه چیز به تصمیمات تیم طراحی سامسونگ بستگی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات