عکس‌های Xperia Z1 Mini در کنار برادر بزرگ‌ترش

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
همانطوری که انتظار می‌رفت سونی از پرچم‌دار جدیدش Z1 Xperia در نمایشگاه IFA  رونمایی کرد، اما برخلاف شایعات قبلی، صحبتی از معرفی نمونه‌ی کوچک‌تر آن با عنوان Xperia Mini به میان نیامد. در حالی که اطلاعات پراکنده‌ای از Z1 Mini منتشر شده، یک عکس از نمای پشتی تلفن‌ همراهی که انتظار می‌رود Honami Mini یا Xperia Z1 Mini نام‌گذاری شود، ظاهر شده است!
تبلیغات

این عکس نشان می‌دهد که مشخصات ظاهری نسخه‌ی مینی Z1 از بسیاری جهات مشابه برادر بزرگ‌تر خود بوده و مشخصه‌هایی نظیر جنس شیشه‌ای قسمت پشتی، لنز بزرگ دوربین و لبه‌های نقره‌ای رنگ، این بار در قالبی کوچک‌تر دیده می‌شوند. البته این شباهت‌ها فقط محدود به طراحی نیستند و آخرین خبرها حاکی از وجود سخت افزاری مشابه با Xperia Z1 شامل پردازنده‌ی Snapdragon 800، حافظه 2 گیگابایتی رم و دوربین 20.7 مگاپیکسلی می‌باشند.

صرف‌نظر از شباهت این دو، Xperia Z1 Mini از صفحه نمایشی 4.3 اینچی با رزولوشن 720p و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی بهره می‌برد که البته این خصوصیات برای گونه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌تر پرچم‌دار سونی مناسب به نظر می‌رسد. شایعات حاکی از عرضه‌ی Xperia Z1 Mini در نمایشگاه CES 2014 هستند، با این وجود هنوز برای حدس وگمانه‌زنی زود است و باید منتظر ارائه‌ی اطلاعات بیشتر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات