شایعه ساخت گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، توسط HP بار دیگر قوت گرفت

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
علی‌رغم اینکه کمپانی اچ‌پی برای مدت شش سال تمام، از سال 2006 تا سال 2012 میلادی، حاکم بلامنازع بازار کامپیوتر‌های شخصی در سراسر جهان بوده است، اما باید قبول کرد که این کمپانی، فاصله زیادی با روزهایی که هم از لحاظ مالی و هم از نقطه نظر خلاقیت در اوج بود، دارد. حال که سایه سنگین گجت‌های هوشمند، بازار کامپیوترهای شخصی را از تب و تاب انداخته است، این کمپانی در نظر دارد تا با ساخت یک گوشی اندرویدی، شانس خود را برای بازگشت به روزهای اوج، امتحان کند.
تبلیغات

اچ‌پی شرکتی است که در زمینه ساخت و عرضه کامپیوتر‌های شخصی، همواره یکی از پیشتازان بوده است. اما همه ما می‌دانیم که با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار، و علاقه کاربران نسبت به استفاده از آن‌ها باعث شده است که کامپیوتر‌های شخصی مانند سابق در صدر فهرست خرید نباشند. و این نکته، باعث شده است تا اچ‌پی نیز به حرکت افتاده و با ساخت یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید، وارد دنیای جدید شود.

امروز، وب‌سایت Digitimes، گزارش کرده است که کمپانی اچ‌پی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند اندرویدی است و به احتمال زیاد قرار است این گوشی جدید را تا پیش از پایان سال میلادی جاری روانه بازار کند.

علاوه بر این، یک وب‌سایت تایوانی ادعا می‌کند که اچ‌پی هم اکنون بر روی یک سری گوشی هوشمند کار می‌کند. این بدان معنی است که به احتمال زیاد، تا چند ماه دیگر شاهد حضور چندین مدل مختلف از گوشی‌های ساخت این کمپانی آمریکایی در بازار خواهیم بود.

آخرین خبری که از این تصمیم جدید اچ‌پی به بیرون درز کرده مربوط به انجام مذاکرات نهایی با یک تامین کننده عمده قطعات در تایوان است تا بتواند هر چه سریع‌تر محصولات خود را روانه بازار کند.

متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و یا حتی شکل ظاهری گوشی یا‌ گوشی‌های هوشمندی که این کمپانی در حال کار کردن بر روی آن‌هاست در دست نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا HP می‌تواند با غول‌های بزرگ امروز دنیای تلفن‌های هوشمند همچون سامسونگ و اپل به رقابت بپردازد؟‎

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات