آیفون ارزان قیمت نسخه تغییر یافته iPhone 5 است که در 27 شهریور معرفی می‌شود

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بنا به یک گزارش که دیروز منتشره شد، نسخه به اصطلاح ارزان قیمت این گوشی طی یک مراسم ویژه، 27 شهریورماه امسال معرفی خواهند شد. اما نکته جالب در این مورد، نسخه ارزان‌ قیمت آیفون می‌باشد که به iPhone Lite معروف است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که iPhone Lite، از سخت افزاری کاملا مشابه با آیفون 5 بهره می‌برد، اما به لطف استفاده از پلاستیک به جای آلومینیوم در بدنه این گوشی، قیمت آن تا حد زیادی کاهش یافته و قرار است با قیمت 99 دلار به صورت قراردادی با اپراتورهای مخابراتی، عرضه شود.

همچنین نسل بعدی آیفون که قرار است پرچمدار بعدی اپل باشد، از سخت افزاری قوی‌تر و بهینه‌تر نسبت به آیفون 5، عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد آیفون 5S و یا آیفون 6 نام خواهد داشت. تمامی شواهد حاکی از آنند که آیفون 5S، قابلیت تشخیص اثر انگشت را دارد و از فناوری NFC بهره می‌برد.

اما تمرکز اصلی اپل بر روی طراحی و ساخت آیفون‌های رنگارنگ و ارزان قیمت است. اپل سعی نموده تا قابلیت‌های سخت‌افزاری آیفون 5 را در این گوشی جدید بگنجاند تا بتواند در بازار پر تلاطم گوشی‌های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشد.

این گزارش‌ها توسط فردی به نام «پیتر میسک» به بیرون درز کرده‌اند. این فرد کسی است که قبلا هم اذعان کرده بود که قیمت آیفون ارزان قیمت چیزی بین 300 تا 400 دلار خواهد بود.

در این گزارش‌ها همچنین آورده شده است که گوشی‌های جدید اپل، پنجم مهرماه امسال به طور رسمی عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد ادعاهای آقای میسک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات