اولین تصویر از فبلت اکسپریا ZU فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
زمان معرفی فبلت 6.4 اینچی سونی که از آن با نام Xperia Z Ultra یاد می‌شود، فاش شده است. این تصویر مربوط به دعوتنامه اکسپریا ZU است که ظاهراً قرار است در 4 ژولای یا 13 تیرماه در یک کنفرانس ویژه‌ای خبری، رونمایی شود. در این دعوتنامه ذکر شده: «سونی-موبایل یک سوپرایز بزرگ برای شما دارد.»
تبلیغات

در این دعوتنامه همچنین ذکر شده که «فراموش نکنید که این زمان را به تقویم خود اضافه کنید.»

فبلت 6.4 اینچی اکسپریا ZU سونی همچون گلکسی نوت سامسونگ از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این تلفن از نظر ظاهری شباهت زیادی به اکسپریا Z دارد با این تفاوت که به مراتب باریک‌تر شده است. براساس اطلاعاتی که پیش از این در مورد ZU به بیرون درز کرده بود، این تلفن تنها 6.5 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. همچنین شایعه شده که سونی از یک رابط کاربری کاملاً جدید در ZU بهره خواهد برد که کمی بعد برای دیگر پرچمداران این شرکت نیز ارائه خواهد شد.

تا اینجای کار اگر بخواهیم جمع بندی از شایعات داشته باشیم، اکسپریا ZU دارای یک صفحه‌نمایش 6.44 اینچ با رزولوشن 1080p و صفحه دیجیتایزر برای پشتیبانی از قلم دیجیتال بوده و همچنین از فناوری‌های Trilumonos با X-Reality برای نمایش زنده و طبیعی رنگ‌ها بهره می‌برد. گفته می‌شود این تلفن همچنین از دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، درگاه میکرو SD، پردازنده Snapdragon 800 و همچنین 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است. اکسپریا ZU دارای دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و 2.2 مگاپیکسل در جلو است و سیستم عامل آن نیز اندروید 4.2 خواهد بود. ابعاد احتمالی فبلت جدید سونی نیز 179.2 در 92 در 6.5 میلی‌متر گزارش شده است.

هنوز مطمئن نیستیم که اکسپریا ZU همچون اکسپریا Z، ضد آب خواهد بود یا خیر. چون در تصاویر فاش شده برای درگاه‌های ورودی و خروجی، پوششی در نظر گرفته نشده است.

انتظار می‌رود به‌زودی دعوتنامه کنفرانس اختصاصی سونی بین رسانه‌های مختلف توزیع گردد و اطلاعات بیشتری در این باره بدست آوردیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات