قطعات مربوط به دکمه «خانه» و ویبراتور آیفون 5S به بیرون درز کرد

شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
یک وب‌سایت فرانسوی مدعی شده که توانسته به قطعه دکمه «خانه» و لرزاننده آیفون بعدی اپل دست پیدا کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت فرانسوی Nowhereelse.fr گزارش داده که توانسته به چند قطعه داخلی آیفون 5S دست پیدا کند.

قطعه اول مربوط به دکمه «خانه» دستگاه است که بسیار شبیه به دکمه «خانه» در آیفون 5 است، با این تفاوت که برای اتصال آن به بورد اصلی از یک کابل انعطاف‌پذیر استفاده شده است. کابل آیفون 5S بسیار بلندتر از کابل آیفون 5 است و مسیر آن در داخل دستگاه کاملاً متفاوت است.

شایعات حاکی از آنند که اپل قرار است از یک سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون 5S در همان قسمت دکمه «خانه» استفاده کند. بسیاری می‌گفتند که قرار است این سنسور روی دکمه «خانه» قرار گیرد، اما روی این قطعات چنین چیزی مشاهده نشده است.

این وب‌سایت مدعی شده که قطعه دوم که تصویر آن را در زیر می‌بینید، مربوط به لرزاننده (ویبراتور) آیفون 5S است. از روی مسیر کابل منعطف این قطعه نیز می‌توان فهمید که به دکمه‌های افزایش و کاهش صدا متصل است. کابل این قطعه با چینش فشرده‌تری نسبت به آیفون ۵ روی بورد اصلی قرار می‌گیرد.

iphone 5s vibrator

به سختی می‌توان قطعات محصولات اپلی را پیش از ارائه رسمی آن‌ها به دست آورد و این ادعای وب‌سایت فرانسوی هنوز توسط مرجع معتبری تأیید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات