پیکسل فولد احتمالا صدها دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
پیکسل فولد گوگل Pixel Fold گوشی تاشدنی از نمای پشت و جلو مشکی غیررسمی
یک افشاگر خوش‌سابقه می‌گوید گوشی تاشدنی پیکسل فولد گوگل با قیمتی صدها دلار کمتر از گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ عرضه می‌شود.
تبلیغات

شایعه‌های قبلی می‌گفتند گوگل گوشی تاشدنی پیکسل فولد را با قیمت ۱٬۸۰۰ دلار روانه‌ی بازار می‌کند (گلکسی زد فولد ۴ نیز با این قیمت عرضه شده است)، اما یک افشاگر خوش‌سابقه در توییتر می‌گوید قیمت پیکسل فولد بین ۱٬۳۰۰ تا ۱٬۵۰۰ دلار خواهد بود.

گوگل احتمالا پیکسل فولد را به‌همراه پیکسل 7a در کنفرانس I/O 2023 که ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود معرفی و در اوایل فصل سوم ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش فون‌آرنا، گوگل قصد دارد پیکسل 7a را با قیمت ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار دهد. مدل قبلی این گوشی میان‌رده یعنی پیکسل 6a با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه شد.

پیکسل فولد گوگل احتمالا نمایشگر خارجی ۵٫۷۹ اینچ و نمایشگر داخلی ۷٫۶۹ اینچ خواهد داشت. گوگل گوشی پیکسل فولد را به پردازنده‌ی Tensor G2 که قبلا در گوشی‌های سری پیکسل ۷ از آن استفاده شده است مجهز خواهد کرد.

پیکسل فولد توانسته در بنچمارک گیک‌بنچ به امتیاز تک هسته‌ای ۱٬۰۴۷ و امتیاز چند هسته‌ای ۳٬۲۵۷ دست پیدا کند. امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ در همین آزمون به‌ترتیب ۱٬۶۷۰ و ۴٬۰۸۱ بود.

گوگل احتمالا اولین گوشی تاشدنی خود را در رنگ‌های سفید و مشکی روانه‌ی بازار می‌کند. این گوشی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات