سامسونگ بدنه شیشه را به خانواده گلکسی A باز گرداند

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
مدل سبز گلکسی A54 از نمای پشت و جلو
اخبار جدید رویداد سامسونگ بیانگر ویژگی‌های جدیدی از سری A گلکسی هستند؛ آیا سامسونگ در گوشی‌های سری A دوباره به بدنه‌ی شیشه‌ای روی آورده است؟
تبلیغات

سرانجام پس از انتظارات فراوان، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۵ اسفند از جدیدترین میان‌رده‌های خود یعنی گلکسی A54 و گلکسی A34 رونمایی کند. این دو گوشی که احتمالا با برچسب‌های قیمتی ۵۱۹ یورو و ۴۱۹ یورو روانه‌ی بازار خواهند شد، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

حال که تنها یک روز تا رویداد سامسونگ فاصله داریم و قرار است شاهد دو میان‌رده‌ی هیجان‌انگیز این غول فناوری باشیم، شایعات و اخبار پیرامون رویداد نشان از آن دارند که سامسونگ بدنه‌ی شیشه‌ای را به خانواده گلکسی A باز گردانده است.

اگر گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ را به یاد داشته باشید، حتما می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. سامسونگ تقریبا تا سال ۲۰۱۹ در بسیاری از گوشی‌های خود از بدنه‌ی شیشه‌ای استفاده می‌کرد؛‌ برای مثال، گوشی گلکسی A8 یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ با بدنه‌ی شیشه‌ای بود که با طراحی مدرن و منحصر‌به‌فردی که به همراه داشت، توانست در میان گوشی‌های میان‌رده بدرخشد.

در این بین گوشی‌های دیگری از جمله گلکسی A5، گلکسی A3 و... هم بودند که همگی علاوه‌بر بدنه‌ی پشت شیشه‌ای از محافظ گوریلاگلس نیز برخوردار بودند. با این همه، چندسالی می‌شود سامسونگ به ‌دلایل نامشخص تصمیم گرفته است بدنه‌ی شیشه‌ای را در گوشی‌های سری A کنار بگذارد و به سیاق گوشی‌های اقتصادی، بدنه‌ی پلاستیکی را به کار گیرد.

اکنون در سال ۲۰۲۳ به‌نظر می‌رسد سامسونگ دوباره به بهره‌گیری از بدنه‌ی شیشه‌ای روی آورده است و شاید می‌خواهد منحصر‌به‌فرد بودن میان‌رده‌های جدید سری A را بیشتر به رخ بکشد! از ویژگی‌های گلکسی A54 می‌توان به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. گلکسی A32 نیز با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات