سامسونگ به اشتباه، تاریخ برگزاری رویداد معرفی گلکسی S23 را اعلام کرد

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
دعوت نامه گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ سامسونگ
تصویری از دعوت‌نامه‌ی رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ سامسونگ فاش شده است که به تاریخ یکم فوریه و دوربین سه‌گانه‌ی پرچم‌داران سری گلکسی S23 اشاره دارد.
تبلیغات

هرسال در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ شاهد رونمایی از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت هستیم.

اکنون دعوت‌نامه‌ی رویداد آنپکد ۲۰۲۳ به‌اشتباه در وب‌سایت رسمی سامسونگ برای بازار کلمبیا منتشر شده است که به تاریخ یکم فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) اشاره دارد و تصویری از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه در آن به‌چشم می‌خورد.

انتظار داریم سامسونگ در مراسم Unpacked ۲۰۲۳ خود، مدل جدید گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی S را در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. تاکنون بسیاری از مشخصات و قابلیت‌های احتمالی این محصولات در گزارش‌ها و شایعات فاش شده است و بنابراین به‌طور کلی از امکانات این گوشی‌ها اطلاع داریم.

طبق شایعات و گزارش‌های اخیر، سامسونگ تصمیم دارد امسال از نسخه‌ی اورکلاک Snapdragon 8 Gen 2 در همه‌ی مدل‌های سری گلکسی S23 خود استفاده کند و بدین‌ترتیب عملکرد این گوشی‌ها را نسبت به رقبا بهبود دهد. براساس بنچمارک‌های فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد این تصمیم‌گیری به افزایش امتیاز گوشی‌های رده‌بالای بعدی غول فناوری کره‌ی جنوبی در بنچمارک گیک‌بنچ کمک کرده است و باید دید در دنیای واقعی و استفاده‌های واقعی، چه عملکردی از خود نشان خواهند داد.

از دیگر قابلیت‌های جذاب موردانتظار سری گلکسی S23 نیز می‌توان به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل اولترا اشاره کرد. ظاهراً سامسونگ علاوه‌بر قدرت پردازشی، تمرکز زیادی روی عملکرد دوربین پرچم‌داران بعدی خود داشته است و مشتاقانه منتظریم تا مشخص شود این تلاش‌ها چه نتیجه‌ای دربر خواهد داشت.

آیا شما برای رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ سامسونگ هیجان‌زده هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات