مشخصات صفحه‌نمایش و حافظه ذخیره‌سازی گلکسی اس 22 اولترا در اینفوگرافیک جدید این محصول فاش شد

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
اینفوگرافیک جدید منتشرشده از گلکسی اس ۲۲ اولترا نشان می‌دهد مدل پایه‌ی این محصول احتمالاً با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

یکی از کاربران ویبو اینفوگرافیک جدیدی از مشخصات فنی گوشی‌ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ منتشر کرده است. این جزئیات با برخی شایعات قبلی منتشر‌شده درباره‌ی این پرچم‌دار مطابقت دارد و برخی دیگر را نیز کاملاً رد می‌کند.

به‌گزارش فون‌آرنا، شاید ناامیدکننده‌ترین خبر درباره‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا این باشد که سامسونگ حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی این گوشی را دو برابر نخواهد کرد و درواقع، مدل پایه‌ی این محصول با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و قیمتی درحدود ۱،۱۹۹ تا ۱،۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. علاوه‌براین، ظاهراً از مدل یک‌ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا خبری نخواهد بود.

امیدواریم این موضوع فقط برای مدل چینی سری گلکسی اس ۲۲ صدق کند؛ اما با توجه به اینکه اینفوگرافیک منتشر‌شده به زبان انگلیسی است و به نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی اس ۲۲ اوترا اشاره می‌کند، احتمالاً این ویژگی‌ها با مشخصات نهایی مدل جهانی گلکسی اس ۲۲ اولترا یکسان خواهد بود.

اگرچه جزئیات مربوط به حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه کمی ناامیدکننده است، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ اولترا از سریع‌ترین فناوری شارژی بهره می‌برد که سامسونگ تاکنون از آن پشتیبانی کرده است. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ اولترا برخلاف مدل قبلی که از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کرد، با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات روانه‌ی بازار شود. البته کاربران احتمالاً باید شارژر۴۵ واتی را جداگانه بخرند.

اینفوگرافی گلکسی اس 22 اولترا

با‌‌‌توجه‌‌به اینکه شارژ کامل گلکسی اس ۲۱ اولترا حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، انتظار داریم گلکسی اس ۲۲ اولترا با همان باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در‌حدود یک ساعت کاملاً شارژ شود. براساس جزئیات تازه‌منتشر‌شده، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ اولترا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی با سطح روشنایی ۱۵۰۰ نیت برخوردار باشد. رسیدن به این سطح از روشنایی برای نمایشگر بسیار درخورتوجه است؛ اما بازهم درمقایسه‌با سطح روشنایی ۱۸۰۰ نیتی کمتر است که قبلا در شایعات به آن اشاره شده بود.

بخشی از اطلاعات جدید که با شایعات قبلی مطابقت دارد، شامل مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا است. در اینفوگرافیک جدید فاش‌شده از این محصول، به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با F/2.2 اشاره شده است.

سامسونگ از یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/4.9 نیز در دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا بهره خواهد گرفت که امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری را فراهم می‌کند. درنهایت، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر از نوع تله‌فوتو و با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری ماژول دوربین اصلی این گوشی را تکمیل خواهد کرد.

علاوه‌براین در اینفوگرافیک مذکور به این موضوع اشاره شده است که این محصول از قلم اس‌پن پشتیبانی خواهد کرد. نکته‌ی جالب درباره‌ی قلم اس‌پن گلکسی اس ۲۲ اولترا نرخ تأخیر کم‌سابقه‌ی ۲٫۸ میلی‌ثانیه آن است و این یعنی هنگام نوشتن یا طراحی روی نمایشگر ۶٫۸ اینچی این دستگاه، همه‌ی حرکات دقیق و تقریباً بلافاصله روی صفحه‌نمایش ثبت خواهد شد. نرخ تأخیر کم به‌طور خاص برای کشیدن نقاشی اهمیت بسیار زیادی دارد.

درنهایت، باید اشاره کنیم واقعی‌بودن گزارش‌ها و شایعه‌هایی که تاکنون از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است، در رویداد آنپکد ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) مشخص خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ را رسماً رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات