گوشی وان پلاس 10R به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشی جدید، گوشی وان‌پلاس 10R احتمالاً از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد.
تبلیغات

وان‌پلاس اولین گوشی سری R خود یعنی وان‌پلاس 9R را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. این گوشی به‌طور انحصاری فقط در چین و هند عرضه شد و می‌توان آن را رده‌پایین‌ترین دستگاه سری وان‌پلاس ۹ محسوب کرد. این شرکت سپس مدل جدید وان‌پلاس 9RT را در اواخر سال میلادی گذشته معرفی کرد.

به گزارش اندروید اوتوریتی، به‌تازگی اطلاعات جدیدی در‌ مورد گوشی هوشمند وان‌پلاس 10R در‌ دسترس قرار گرفته است. یکی از منابع قابل‌اعتماد خبرهای فناوری جزئیاتی درباره‌ی مدل بعدی سری R وان‌پلاس ارائه داده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

به گفته‌ی افشاکننده‌ی این خبر، وان‌پلاس 10R از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد. از‌آنجاکه وان‌پلاس 9R و 9RT هر‌ دو با تراشه‌های کوالکام عرضه شدند، انتخاب پردازنده‌ی مدیاتک برای مدل جدید این سری از گوشی‌های وان‌پلاس جالب به‌‌ نظر می‌رسد. اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس ۱۰ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل انتخاب یک تراشه از مدیاتک برای وان‌پلاس 10R کمی عجیب است.

در ‌برخی دیگر از گزارش‌ها گفته شده که وان‌پلاس 10R از نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، هشت گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

بر‌ اساس اعلام منبع این خبر، احتمال دارد وان‌پلاس، گوشی 10R را اواخر سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ عرضه کند. این تأخیر احتمالاً از کاهش میزان فروش وان‌پلاس 9RT که به‌تازگی در هند عرضه شده، جلوگیری خواهد کرد.

جالب این است که هنوز اطلاعاتی در‌ مورد وان‌پلاس ۱۰ در‌ دسترس نیست و این امکان وجود دارد که پیش از معرفی مدل استاندارد این گوشی، شاهد عرضه‌ی وان‌پلاس 10R باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات