سری ریلمی GT 2 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، ۱۴ دی رونمایی می‌شود

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سری ریلمی GT 2 شامل GT 2 و GT 2 پرو فردا ۱۴ دی‌ ماه معرفی خواهد شد. براساس ادعای ریلمی، این دو گوشی می‌توانند تصاویری در سطح پرچم‌دار ثبت کنند.
تبلیغات

Xu Qi، معاون ریلمی، با انتشار پستی در ویبو (وب‌‌سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) اعلام کرد که سری ریلمی GT 2 فردا معرفی می‌شود و همچنین برخی از مشخصات آن را ارائه کرد.

به‌نقل از گیزموچاینا، انتظار می‌رود سری جدید از ریلمی GT 2 و ریلمی GT 2 پرو تشکیل شده باشد و طبق پست، گوشی‌ها در پنل جلو از دوربین ۳۲ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین‌ دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسل میزبانی کنند. بنابر ادعای ریلمی، دو گوشی مذکور قادر به عکاسی در سطح پرچم‌دار خواهند بود. افزون‌ بر این، ریلمی GT2 به صفحه‌نمایش 2K با وضوح AMOLED و حاشیه‌های بسیار باریک مجهز خواهد شد.

سری ریلمی جی تی ۲

پیش از این مشخص شده بود که ریلمی GT 2 پرو از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام استفاده می‌کند و با سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی، حسگر ۵۰ مگاپیکسل IMX766 سونی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل با ثبت زاویه‌ی ۱۵۰ درجه و دوربین سوم با لنز میکروسکوپ ۲ مگاپیکسلی GC02M1B عرضه خواهد شد.

برخی از تصاویر منتشر شده‌ی رسمی، ریلمی GT2 پرو را با صفحه‌نمایشی که دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که قسمت پشتی دستگاه دارای بافت خاصی است و احتمالاً از مواد منحصر‌به‌فرد شفافی شبیه کاغذ ساخته می‌شود.

در بخش نرم‌افزار، سری جدید به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 3.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ دردسترس قرار می‌گیرند و قیمت نسخه‌ی پرو در حدود ۵۰۰۰ یوآن (۷۸۵ دلار) پیش‌بینی می‌شود. ریلمی همچنین با Dragon Ball برای نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی همکاری کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات