تصاویر واقعی آنر X30 طراحی و رنگ‌بندی آن را پیش‌از معرفی نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر واقعی آنر X30 در سه رنگ منتشر شده است. این محصول احتمالا به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی‌ خواهد شد.
تبلیغات

آنر در ماه اکتبر از گوشی‌های هوشمند آنر X30i و آنر X30 Max رونمایی کرد. چینی‌ها اخیرا تأیید کرده‌اند که آنر X30 در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۰) در چین رسما معرفی خواهد شد. به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون در قالب تصاویر واقعی از این گوشی، طراحی آن به‌نمایش گذاشته شده است.

رنگ مشکی آنر X30 در دست

تصاویر آنر X30 نشان می‌دهد که این گوشی به صفحه‌نمایش دارای حفره برای میزبانی دوربین سلفی و حاشیه‌های نازک مجهز خواهد شد. افزون‌براین، در پنل پشت چینش دایره‌ای برای دوربین‌ها دیده می‌شود که اطراف آن سه دوربین و فلش LED تعبیه شده است.

به‌نظر می‌رسد که آنر X30 از حسگر اثر انگشت در کنار بدنه بهره خواهد برد. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌هایی مانند مشکی، نقره‌ای/سفید و طلایی عرضه می‌شود. تصویر رندر زیر که توسط آنر به‌اشتراک گذاشته شده است، وجود رنگ آبی را هم تأیید می‌کند.

پوستر تبلیغاتی آنر X30

انتظار می‌رود آنر X30 به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی‌شود و از اتصال 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود صفحه‌نمایش آن از نوع IPS LCD خواهد بود که نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

رنگ سفید یا نقره‌ای آنر X30 در دست

آنر X30 احتمالا در پنل پشت از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که گوشی جدید آنر عمر باتری طولانی داشته باشد و احتمالا از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در‌حال‌حاضر اطلاعاتی از قیمت گوشی در دسترس نیست.

رنگ طلایی آنر X30 در دست

در اخبار مرتبط، آنر به‌تازگی گوشی‌های هوشمند آنر ۶۰ و آن ۶۰ پرو را در چین معرفی کرده است. همچنین گفته می‌شود که سازنده چینی روی آنر ۶۰ اس‌ای کار می‌کند؛ بدین‌ترتیب مشخص نیست که آیا این گوشی قبل از پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد یا خیر. از طرفی دیگر، گوشی تاشوی مجیک فولد آنر احتمالا سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات