شیائومی اینگرس احتمالا با سه‌نام در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشر شده، شیائومی اینگرس با نام‌های ردمی K50 پرو، شیائومی 12X پرو و پوکو F4 پرو وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

اولین بار در اواخر ماه آگوست گزارش‌هایی درباره‌ی شیائومی اینگرس (Xiaomi Ingres) و یک ماه بعد، جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر شد. اکنون گزارشی جدید از گیزموچاینا نشان می‌دهد که این گوشی با سه‌نام محتلف در سراسر جهان فروخته خواهد شد.

طبق گزارش این شرکت، شیائومی اینگرس آینده شماره‌مدل کوتاه L11 خواهد داشت و اخیرا نیز به سری ردمی ردمی K50 تعلق داشته است.

این گوشی هوشمند اکنون با سه شماره‌مدل مختلف در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است که نسخه‌های مختلف و برندهای منطقه‌ای متعدد را تأیید می‌کند. در‌حال‌حاضر شماره‌مدل‌های شیائومی اینگرس (L11) به شرح زیر است:

  • 22011211C - چین
  • 22011211G – جهانی
  • 22011211I – هند

به‌نظر می‌رسد که گوشی مذکور با نام تجاری ردمی در چین عرضه خواهد شد و در هند با برند شیائومی و سایر بازارها با برند پوکو در دسترس خواهد بود.

یافته‌های قبلی کد MIUI نشان داده است که این گوشی از تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی کوالکام با شماره‌مدل SM8450 که متعلق به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است، قدرت خواهد گرفت. از این رو، طبق گزارش‌های شیائومی، این گوشی احتمالا در چین با نام ردمی K50 پرو، در هند با نام شیائومی 12X پرو و در سایر نقاط جهان با نام پوکو F4 پرو راهی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود که این گوشی در قسمت پشتی به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV64B، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای حسگر اثرانگشت کنار بدنه باشد. با‌این‌‌وجود، چندی پیش یکی از افشاگران قابل اعتماد، Digital Chat Station به وجود حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اشاره کرده بود.

طبق جدول زمانی عرضه، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند مطابق با چهار رقم اول شماره‌مدل آن در ژانویه ۲۰۲۲ (دی و بهمن ۱۴۰۰) عرضه شود. درنهایت، هرچند توسعه‌ی رابط کاربری MIUI برای این گوشی در آگوست ۲۰۲۱ آغاز شده؛ اما این احتمال وجود دارد که با رابط کاربری MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۲ وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات