گلکسی A33 احتمالا در چهار رنگ عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشرشده، گلکسی A33 سامسونگ احتمالا در چهار رنگ ازجمله نارنجی عرضه خواهد شد و از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

اولین بار حدود یک‌ماه پیش در گزارشی اعلام شد سامسونگ درحال تولید گلکسی A33 است که جانشین گلکسی A32 خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رود، احتمالا شباهت‌هایی بین این دو گوشی وجود خواهد داشت.

به‌نقل از سم‌موبایل، این احتمال وجود دارد که هر دو دستگاه از نظر طراحی شبیه به هم باشند. همچنین احتمال دارد که دستگاه جدید با رنگ‌های مشابه جانشین خود در دسترس قرار بگیرد.

درحال حاضر اطلاعات کمی درباره‌ی مشخصات گلکسی A33 وجود دارد. تنها می‌توان امیدوار بود که عملکرد نسبتا کندی که در گلکسی A32 شاهد بودیم، با رونمایی جانشین آن برطرف شود. هنگام استفاده از گلکسی A32 تأخیر زیادی را تجربه می‌کنید که از این جهت برای کاربر ناامید‌کننده خواهد بود.

به‌گزارش گلکسی کلاب، گلکسی A33 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. گفتنی است گلکسی A32 نیز با این رنگ‌ها به‌غیر از رنگ نارجی عرضه شد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که گلکسی A33 مانند گلکسی A32 به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های 5G را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند. به‌همین دلیل است که بسیاری از دستگاه‌های گلکسی A از مودم 5G پشتیبانی می‌کنند. از آنجایی که گلکسی A32 از مودم 5G‌ بهره می‌برد، انتظار می‌رود که گلکسی A33 نیز دارای مودم 5G باشد.

هنوز مشخص نیست که گلکسی A33 چه‌زمانی وارد بازار خواهد شد؛ اما بدیهی است که جزو سری گلکسی A در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. بنابراین احتمالا باید اوایل سال آینده منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی A33 چیست؟ آیا از نسل قبلی آن، یعنی گلکسی A32 استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات