مشخصات احتمالی آنر X30i منتشر شد؛ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۹۰ هرتزی

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات احتمالی آنر X30i قبل از رونمایی رسمی از این محصول منتشر شد. این گوشی هوشمند احتمالا با نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

آنر در رویداد ۲۵ اکتبر (۳ آبان ۱۴۰۰)، پلی ۵ ویتالیتی ادیشن (Play5 Vitality Edition) را در چین معرفی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت چینی مورد بحث در رویداد خود از آنر X30i و X30 مکس نیز رونمایی کند. به‌تازگی همه‌ی مشخصات فنی احتمالی این دو محصول پیش از رونمایی رسمی، در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیزموچاینا، گوشی مورد انتظار آنر X30i از یک نمایشگر LCD به ابعاد ۶٫۷ اینچ بهره خواهد برد که دوربین سلفی در پانچ‌هول مرکزی آن تعبیه شده است. صفحه‌نمایش این محصول از وضوح تصویر +HD (۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ ورودی این نمایشگر ۱۸۰ هرتز است.

آنر X30i از یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی بهره خواهد برد دوربین پشتی مربع شکل آن میزبان یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی است. پردازنده‌ی اصلی این محصول دایمنسیتی ۸۱۰ است و باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دستگاه مورد اشاره از سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری بهره می‌برد. ضخامت آنر X30i معادل ۷٫۴۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. این محصول در رنگ آبی، نقره‌ای، رزگلد و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشخصات آنر X30i

مشخصات آنر X30 مکس بر اساس شایعات

آنر X30 مکس به یک نمایشگر ۷٫۰۹ اینچی LCD مجهز خواهد بود که دوربین سلفی آن در ناچ قطره‌ای بالای صفحه قرار داده شده است. این نمایشگر از وضوح تصویر +Full HD (۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل) بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هشت مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز دو مگاپیکسلی است. قلب تپنده‌ی آنر X30 مکس، تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این محصول از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری، پشتیبانی از NFC و بلندگوهای دوگانه‌ی اشاره کرد. ضخامت این گوشی ۸٫۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۷ گرم است. بر اساس شایعات، آنر X30 مکس در رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد آنر X30i و آنر X30 مکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات