اپراتور بریتانیایی احتمالا زمان رونمایی آیفون ۱۳ را فاش کرده است

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپراتور بریتانیایی اسکای‌موبایل اعلامیه جدیدی منتشر کرده که احتمالا ارجاعی به زمان رونمایی خانواده آیفون ۱۳ است.
تبلیغات

شواهد نشان می‌دهد اپل ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) رویداد خاصی برگزار و در آن، مجموعه‌ای از محصولات جدیدش، ازجمله آیفون ۱۳ را رونمایی خواهد کرد. حال یکی از اپراتورهای بریتانیا با نام اسکای‌موبایل پستی را در توییتر منتشر کرده که می‌تواند مُهر تأیید و ارجاعی به بازه برگزار رویداد پیش روی اپل باشد.

در وب‌سایت این شرکت، آمده است در اطلاعیه بزرگ بعدی، نسل بعدی در آستانه رونمایی است و مشتریان را تشویق می‌کند تا قبل از سه‌شنبه، ۱۴ سپتامبر، ثبت نام‌کنند تا به پیشنهاد اختصاصی اسکای‌موبایل دسترسی داشته باشند. اپراتور مذکور پستی نیز با موضوع مشابه در توییتر منتشر کرده است.

توییت یادشده ساعت ۱۱ صبح به وقت بریتانیا ارسال شده و در آن، اسکای‌موبایل اشاره‌ای به اپل و محصولات آینده‌اش نکرده است؛ اما بسیار محتمل خواهد بود که این اطلاعیه به رویداد پیش روی کوپرتینویی‌ها و رونمایی آیفون ۱۳ مربوط باشد.

این احتمال وجود دارد اسکای‌موبایل تاریخ را براساس شایعات موجود تنظیم کرده باشد. بااین‌حال، شرکت مذکور یکی از اپراتور‌های بزرگ بریتانیا محسوب می‌شود و کاملا طبیعی خواهد بود که اپل برنامه‌ریزی رونمایی و عرضه آیفون‌های جدیدش را با آن در میان گذاشته باشد. به‌هرحال، مدت بسیار کمی تا پاسخ به پرسش‌هایمان باقی مانده است و در‌صورت صحت این گزارش، در روزهای آتی اعلامیه رسمی اپل را شاهد خواهیم بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل می‌توانند آیفون ۱۳ نام‌گذاری شوند و طبق جدیدترین شایعات، انتظار می‌رود این شرکت در سال جاری میلادی بیشترین گزینه ذخیره‌سازی نسل بعدی آیفون را دو برابر کند. گویا اپل با حذف گزینه ۲۵۶ گیگابایتی، قصد دارد مدل‌های پرچم‌دار آیفون ۱۳ را در سه پیکربندی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در‌دسترس قرار دهد.

همچنین، گفته می‌شود آیفون‌های جدید به‌صورت محدود از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. افزون‌براین، تغییراتی نظیر پشتیبانی از پروتکل Wi-Fi 6E، ارائه محتوا در نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، استفاده از فناوری LTPO برای کاهش اتلاف انرژی، باتری‌های حجیم‌تر و دوربین‌های بهبودیافته از قابلیت‌های احتمالی آیفون‌های جدید خواهند بود.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با آیفون به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات