بنچمارک انتوتو فهرست ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه جولای را منتشر کرد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
انتوتو فهرستی منتشر کرده که طی آن به ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه جولای اشاره می‌کند و بلک شارک ۴ پرو نیز توانسته بالاترین امتیاز را کسب کند.
تبلیغات

بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید، پیش از عرضه به بازار اصولا با بنچمارک‌های مختلف از جمله گیک‌بنچ و انتوتو مورد آزمون قرار می‌گیرند و بنچمارک انتوتو نیز به‌صورت ماهانه فهرستی از برترین محصولات را با توجه به دسته‌بندی خاص مانند سخت‌افزار مورد استفاده منتشر می‌کند.

چنین فهرستی برای ماه جولای نیز منتشر شده که البته گوشی‌های هوشمند گیمینگ توانسته‌اند جایگاه‌های مختلف فهرست را به دست آورند. پیش از اینکه به گزارش GizmoChina و فهرست ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه جولای از نگاه بنچمارک انتوتو بپردازیم باید گفت که فهرست مبتنی بر محصولاتی است که از ۱ جولای (۱۰ تیر) تا ۳۱ جولای (۹ مرداد) با استفاده از بنچمارک انتوتو مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و طبیعتا محصولات قدیمی‌تر جایگاهی در این فهرست ندارند؛ حتی اگر امتیاز بیشتری کسب کرده باشند.

۱۰ گوشی برتر بالارده از نگاه انتوتو

درحالی‌که گوشی هوشمند نوبیا رد مجیک ۶ جایگاه برتر ماه ژوئن را داشت، شیائومی بلک شارک ۴ پرو به میدان آمده تا جایگاه نخست را در میان ۱۰ تلفن هوشمند برتر ماه جولای از نگاه بنچمارک انتوتو کسب کند. بلک شارک ۴ پرو توانسته امتیاز ۸۵۴،۴۳۹ را به دست آورد؛ محصولی که درواقع گوشی گیمینگ محسوب می‌شود و درواقع برای بازار گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های اندرویدی عرضه شده است.

امتیازی که بلک شارک ۴ پرو کسب کرده است، نشان می‌دهد ترکیب تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و حافظه‌ی SSD به همراه UFS 3.1 تا چه حد می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار گوشی هوشمند قرار دهد. در جایگاه دوم، رد مجیک ۶ پرو با کسب امتیاز ۸۳۱،۱۶۳ قرار گرفته که این محصول نیز از اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد.

جایگاه‌های بعدی یعنی سوم تا دهم نیز به ترتیب به گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۹ پرو، اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ریلمی جی تی، وان‌پلاس ۹، ویوو ایکس ۶۰ پرو پلاس، iQOO 7، میزو ۱۸ و شیائومی ۱۱ اولترا تعلق یافته است.

۱۰ گوشی برتر میان رده از نگاه انتوتو

انتوتو فهرستی نیز از ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه جولای با سخت‌افزار میان‌رده منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. در جایگاه نخست، شیائومی می ۱۱ لایت با امتیاز ۵۳۱،۹۶۰ قرار گرفته که از تراشه‌ی اسنپدراگون 780G استفاده می‌کند. جایگاه دوم و سوم نیز به آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو تعلق گرفته که هر دو مجهز شده‌اند به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G. 

محصولات دیگر که در جایگاه چهارم تا دهم حضور دارند نیز به ترتیب شامل اوپو رنو ۶ مدل 5G، ردمی ۱۰ ایکس مدل 5G شیائومی، ریلمی کیو ۳ پرو کارناوال ادیشن، اوپو کی ۹ مدل 5G، گوشی هوشمند iQOO Z3، هواوی نوا ۸ پرو و هواوی نوا ۸ می‌شوند. 

نظر شما کاربران در مورد فهرست منتشر شده از انتوتو چیست؟ علاقه دارید کدامیک از محصولات موجود در فهرست‌ها را خریداری کنید یا اگر گوشی هوشمندی را بخواهید به دیگران پیشنهاد دهید، کدامیک از محصولات موجود در فهرست خواهد بود؟ نظر خود را با دیگر اعضای زومیت در بخش نظرات به اشتراک قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات