آیا فریم گوشی‌های بعدی سامسونگ مقاوم‌تر خواهد بود؟

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی پتنتی به نام Armor Frame ثبت کرده است که به ساخت فریم مقاوم‌تر برای گوشی‌های این شرکت اشاره می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ اخیرا پتنتی در کره جنوبی، آمریکا و اروپا ثبت کرده است که «Armor Frame» نام دارد و در توضیحات آن، تنها گفته شده است که برای گوشی‌ هوشمند مناسب خواهد بود. به جز این توضیح کوتاه، اطلاعات بیشتری درباره پتنت جدید سامسونگ نداریم.

طبق برخی از شایعات، سامسونگ قصد دارد فریم گوشی‌های بعدی خود را از کربن یا تیتانیوم بسازد. به گزارش جیاسامآرنا، این مواد سبک‌تر و مستحکم‌تر از آلومینیوم هستند و مهم‌تر اینکه مقاومت خود را به‌ مرور زمان از دست نمی‌دهند.

پتنت Armor Fram سامسونگ

 ثبت این پتنت زمانی گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ را راهی بازار کند. شاید این گوشی‌ها اولین محصولات سامسونگ باشند که با فریم مقاوم‌تر و بسیار سبک‌تر راهی بازار می‌شوند.

البته ثبت پتنت دلیلی بر استفاده از آن‌ نمی‌شود و شاید هیچ‌ وقت برای ساخت یک محصول مورد استفاده قرار نگیرد؛ پس بهتر است فعلا هیجان‌زده نشویم و منتظر اخبار بعدی بمانیم.

اما استفاده احتمالی از فریم کربن یا تیتانیوم در بالا بردن کیفیت ساخت گوشی‌های بعدی سامسونگ نقش پررنگی ایفا خواهد کرد؛ این موضوع به‌طور خاص برای گوشی‌های تاشوی این شرکت بسیار مهم خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات