گلکسی اف 62 سامسونگ اواسط فوریه با قیمتی کمتر از ۳۴۰ دلار عرضه می‌شود

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های منتشرشده، گلکسی اف 62 سامسونگ با ظرفیت باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعت به‌زودی روانه‌ی بازار هندوستان می‌شود.
تبلیغات

در چندماه اخیر، گزارش‌ها درباره‌ی گلکسی اف 62 سامسونگ شدت گرفته است؛ اما این شرکت در مورد محصول مذکور هیچ‌گونه اظهارن ظری نمی‌کند. به گزارش GSMArena به نقل از IANS، منابع مطلع در این صنعت ادعا دارند که سامسونگ گلکسی F62 را اواسط ماه فوریه با قیمتی کمتر از ۲۵ هزار روپیه،(۳۴۰ دلار) در هندوستان عرضه می‌کند. براساس گزارش منتشرشده، این محصول با تراشه‌ی اگزینوس و باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

در گزارش جداگانه‌ای ادعا شده است که گلکسی اف ۶۲ با شناسه‌ی SM-E625F، نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع Super AMOLED، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز و آبی با اندروید 11 و One UI 3.1 راهی بازار می‌شود. گلکسی اف 62 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد بود؛ اما براساس گزارش‌های تأییدنشده، احتمال عرضه‌ی این محصول با ظرفیت‌های حافظه‌ی مختلف وجود دارد.

در هیچ‌ یک از گزارش‌ها به نوع پردازنده‌ی اگزینوس که در گلکسی اف ۶۲ تعبیه شده، اشاره‌ای نشده است. اما به ‌لطف بنچمارک‌های منتشرشده از این محصول در Geekbench، می‌دانیم تراشه‌ی به‌کاررفته در آن، اگزینوس 9825 است. با توجه به شناسه‌ی منتشرشده‌ی گلکسی اف 62، یعنی SM-E625F در لیست کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، انتظار می‌رود این محصول مدل بازتعریف‌شده از Galaxy M62 با شناسه‌ی SM-M625F/DS برای برخی بازارها باشد. براساس داده‌های درج‌شده در لیست FCC، گلکسی ام 62 با ظرفیت باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعت، شارژر ۲۵ واتی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و همچنین درگاه USB-C همراه خواهد بود. احتمالاً به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی گلکسی ام 62 و گلکسی اف 62 منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات