گوشی ۴۰۰ دلاری TCL با پشتیبانی از 5G معرفی شد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی TCL گوشی 105G UW را با قیمت ۴۰۰ دلار و پشتیبانی از 5G معرفی کرد. این گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و سه دوربین در پشت آن دیده می‌شود.
تبلیغات

موضوع جالب درباره گوشی‌های 5G این است که قیمت آن‌ها به‌سرعت در حال کاهش است و هر روز گوشی‌های 5G جدیدی معرفی می‌شود که قیمت مناسب‌تری دارند. در حال ‌حاضر اکثر گوشی‌های 5G موجود در بازار بسیار گران‌قیمت هستند؛ گوشی‌هایی که اکثرا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند و بسیاری نمی‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. عرضه گوشی‌ ارزان‌قیمت 5G مردم را به تعویض گوشی تشویق می‌کنند. حالا شرکت TCL با معرفی یک گوشی ۴۰۰ دلاری 5G همه را هیجان‌زده کرده است.

گوشی 5G شرکت TCL

تلفن همراه هوشمند TCL 10 5G UW به تراشه اسنپ‌دراگون 765G مجهز شده است؛ تراشه‌ای که در محصولات میان‌رده به کار می‌رود. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت‌افزار این گوشی به‌حساب می‌آیند و صفحه‌نمایش گوشی 105G UW هم ۶٫۵ اینچی با وضوح +Full HD است. این صفحه‌نمایش برای پخش ویدئو از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر TCL اعلام کرده است این گوشی با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار (۳۹۹ دلار) راهی بازار می‌شود. درحال‌حاضر اکثر مردم به فکر خرید گوشی‌ 5G هستند و به همین دلیل گوشی TCL به واسطه قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند مورد توجه خیلی‌ها قرار بگیرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که قیمت 10 5G UW نزدیک به ۱۰۰ دلار از وان پلاس نورد کمتر است.

گوشی TCL 10 5G UW ویژگی‌های جالب ‌توجه دیگری هم دارد و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است که امکان شارژ معکوس دارد. TCL ادعا می‌کند می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی جدید را در مدت‌زمان سی دقیقه شارژ کرد. با ویژگی شارژ معکوس این گوشی می‌توانید ساعت هوشمند یا گجت‌های کوچک خود را شارژ کنید. در پشت این گوشی جدید سه دوربین مشاهده می‌کنید؛ دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن دوربینی با زاویه دید باز و حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین دیگر حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو دارد. دوربین جلوی این گوشی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند ویدیوی 4K ضبط کند.

 موضوع جالب‌تر این است که گوشی TCL 10 5G UW فردا در کشور آمریکا راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات