شارژر مغناطیسی MagSafe برای آیفون‌‌های جدید اپل معرفی شد

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان مراسم خود که دقایقی پیش تمام شد، شارژر MagSafe را به‌عنوان یک پد شارژ مغناطیسی برای آیفون‌های جدید خود رونمایی کرد.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش طی مراسم خود که اختصاص به رونمایی از آیفون‌های جدید این کمپانی داشت، شارژر مغناطیسی جدید خود را با عنوان MagSafe رونمایی کرد. پیش از این شارژر MagSafe به‌عنوان شارژر مک‌بوک‌های اپل به‌همراه این گجت‌ها دراختیار خریداران قرار می‌گرفت. اپل با معرفی مک‌بوک‌های جدید در سال ۲۰۱۶، شارژرهای سری  MagSafe را از زده خارج کرد و از درگاه USB-C به‌عنوان پورت شارژ استفاده کرد. 

ساختار شارژر MagSafe برای مک‌بوک‌های اپل به‌گونه‌ای بود که در صورت کشیده شدن سیم، کابل به‌راحتی از بدنه‌ی لپ‌تاپ جدا می‌شد و در اینصورت آسیبی به درگاه یا کابل شارژر وارد نمی‌شد. البته محصولات سری MagSafe را نمی‌توان محدود به شارژر خواند؛ از جمله‌ی این محصولات جانبی باید به کیف مغناطیسی برای کارت‌های بانکی اشاره کرد که به‌صورت مغناطیسی به پشت مک‌بوک می‌چسبد. همچنین باید به قاب مخصوصی اشاره کرد که تمام سطح نمایشگر و پشت گوشی را پوشش می‌دهد و فقط می‌توان ازطریق یک شیار، ساعت را مشاهده کرد. 

شارژر MagSafe آیفون

شارژر MagSafe برای آیفون‌های سری ۱۲ اپل ازطریق اتصال درگاه این گوشی‌های هوشمند را شارژ نمی‌کنند، بلکه به‌عنوان یک شارژر مغناطیسی ایفای نقش می‌کند که به‌راحتی در زمان اتصال به پشت گوشی وصل شده و می‌تواند آیفون را شارژ کند. براساس اطلاعات ارائه شده، شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی نیز قادر خواهند بود تا با استفاده از ظرفیت MagSafe، لوازم جانبی را برای گوشی‌های آیفون‌ها راهی بازار کنند. بلکین به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی اعلام کرده که در آینده‌ی نزدیک لوازم جانبی این سری را راهی بازار خواهد کرد. 

شارژرهای MagSafe در قالب دو شارژر ۱۵ واتی MageSafe Duo Charger برای شارژ ساعت اپل‌واچ و آیفون‌ها و شارژر MagSafe iPhone برای شارژ بی‌سیم آیفون راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده، شارژر بی‌سیم MageSafe iPhone با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات