اولفون گوشی سرسخت و ارزان قیمت Ulefone Armor X8 را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
شرکت چینی Ulefone که چندی پیش به‌واسطه شباهت محصولاتش با گوشی‌های هوشمند جدید صاایران خبرساز شده بود، از گوشی هوشمند سرسخت و ارزان جدید خود رونمایی کرد.
تبلیغات

نام اولفون تا چندی پیش برای بسیاری از کاربران ایرانی ناشناخته بود؛ تا اینکه پس از فاش شدن ظاهر گوشی‌های هوشمند جدید صاایران، بسیاری از کاربران متوجه شباهت محصولات این شرکت چینی با گوشی جدید وطنی شدند.

Ulefone به‌تازگی یک گوشی سرسخت (Rugged Phone) ارزان‌قیمت با نام Armor X8 به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. گوشی خوش قیمت جدید اولفون امکانات بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و قیمت ارزان آن باعث نشده که چیزی از ویژگی‌هایی مهم آن کاسته شود. در همین ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که Armor X8 از استانداردهای IP68، IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810-G بهره می‌برد. این استاندارد نظامی باعث شده که گوشی دربرابر شوک الکتریکی، ضربه‌های بسیار محکم و دمای بسیار بالای مقاوم باشد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی همه‌فن‌حریف می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. این گوشی را می‌تواند در عمق ۱٫۵ متری به مدت‌زمان ۳۰ دقیقه سالم باقی بماند.  شرکت Ulefone به این نکته هم اشاره کرده که گوشی جدید آن‌ها اگر از ارتفاع ۱٫۲ متری سقوط کند هم سالم می‌ماند. این تلفن همراه هوشمند مانند سایر گوشی‌هایی که برای کار در شرایط سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند، ابعاد جمع و جوری ندارد. Armor X8 در ابعاد ۱۶۰ در ۷۹ در ۱۳٫۸ میلی‌متر ساخته شده و ۲۵۶ گرم وزن دارد. کاملا مشخص است که با گوشی نسبتا سنگین و بزرگی مواجه هستید. البته این ابعاد و وزن باعث شده که گوشی در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد.

سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چندان شگفت‌انگیز نیستند. این گوشی به صفحه‌نمایش ۵،۷ اینچی +HD مجهز شده است. صفحه‌نمایش LCD این تلفن همراه از یک لایه محافظ هم بهره می‌برد که متاسفانه سازندگان آن درباره جزئیات مدل این لایه محافظ اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. البته مشخص شده که با دستکش هم می‌توان با گوشی کار کرد و صفحه‌نمایش متوجه لمس توسط دستکش هم می‌شود.

جنس بدنه این تلفن همراه هوشمند پلاستیک است. روی لبه‌ی سمت چپ گوشی هم دکمه‌ای را مشاهده خواهید کرد که می‌توان آن را به شکل دلخواه برنامه‌ریزی کرد. گوشی Armor X8 از جک هدفون بهره می‌برد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی قرار گرفته است.

این تلفن همراه هوشمند به تراشه مدیاتک Helio A25 مجهز شده و چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربینی با حسگر ۱۳ مگاپیکسل برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق میدان هم درکنار آن قرار گرفته است. گوشی Armor X8 با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود و باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

موضوعی که این گوشی را بسیار هیجان‌انگیز کرده، قیمت نسبتا ارزان آن، درمقایسه با دیگر گوشی‌های سرسخت است. Armor X8 با قیمت ۱۸۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

 نظر شما درباره‌ی گوشی جدید اولفون چیست؟ آیا باید منتظر اولین گوشی هوشمند سرسخت ایرانی با ظاهری مشابه باشیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات