پخش زنده رویداد معرفی گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس اس [تمام شد]

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
هواوی قرار است در جریان رویدادی آنلاین از محصولات جدید خود ازجمله گوشی تاشدنی Mate Xs رونمایی کند.
تبلیغات

هواوی از جمله‌ی چندین شرکتی بود که قصد داشت تا نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود را در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل MWC 2020 رونمایی کند، اما با لغو این رویداد توسط GSMA، حال این شرکت قصد دارد درجریان رویدادی آنلاین، میت ایکس اس را رونمایی کند. هواوی میت Xs گوشی تاشدنی جدید هواوی است که انتظار می‌رود بهبودهایی نسبت به میت X، اولین گوشی هوشمند تاشدنی هواوی داشته باشد.

هواوی پیش از این با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به دلیل لغو شدن یک رویداد نمی‌توان کل فرآید معرفی یک محصول را متوقف کرد:

اما آیا می‌توان به دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرایند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟ بدیهی است که شرکت‌ها به‌دنبال راهکاری دیگر باشند. هواوی روشی ایده‌آل را انتخاب کرده است که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال 2020 به این شیوه باشد.

هواوی اعلام کرده که در نظر دارد تا طی رویدادی آنلاین که ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه پنجم اسفندماه به وقت تهران برگزار می‌شود، نسل جدید گوشی‌هوشمند تاشدنی خود را رونمایی کند. 

بنابه اعلام هواوی در این رویداد علاوه بر گوشی هواوی میت Xs محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلت‌های جدید، دستگاه‌های بهره‌مند از فناوری 5G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید شرکت به کاربران معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات