معرفی تلفن Ativ S سامسونگ به همراه گالری عکس و ویدیو

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اولین بار تلفن ویندوز فون ۸ خود با نام Ativ S را پیش از شروع نمایشگاه IFA 2012 معرفی کرد، اما پس از آن هیچ صحبتی در مورد این تلفن بیان نشد تا اینکه شب گذشته مایکروسافت در کنفرانس انتشار نسخه نهایی ویندوز فون ۸، زمان عرضه این تلفن را آخر همین هفته اعلام کرد و استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت به مشخصات فنی آن اشاره کرد. در ادامه با جزئیات کامل Ativ S که شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۳ دارد، آشنا خواهید شد.
تبلیغات

Ativ S دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچ HD Super AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز ۲ هسته‌ای است. این تلفن با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت یعنی ویندوز فون ۸ روانه بازار خواهد شد.

ابعاد این تلفن ۱۳۷.۲ در ۷۰.۵ در ۸.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۵ گرم است. طراحی ظاهری، جنس بدنه و کیفیت ساخت تلفن Ativ S کاملا شبیه گلکسی اس ۳ است.

از دیگر امکانات این تلفن می‌توان به حافظه ذخیره سازی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت، حافظه رم ۱ گیگابایت، درگاه microSD برای افزایش حجم حافظه،‌ دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی در جلو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و‌ NFC اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات