نگاه نزدیک ویدیویی نشریات معتبر جهانی به سری گلکسی اس 20 سامسونگ

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰، دقایقی پیش نگاه نزدیک و بررسی اولیه‌ی نشریات معتبر جهانی از گوشی‌های جدید سامسونگ نیز منتشر شد که نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.
تبلیغات

ساعاتی پیش، رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ نیز به‌کار خود پایان داد تا با پرچم‌داران سال ۲۰۲۰ این شرکت آشنا شویم. خانواده‌ی سری گلکسی اس ۲۰ با بهبود‌های متعددی همراه شده‌اند تا خود را به‌عنوان توانمندترین محصولات حال حاضر دنیای موبایل معرفی کنند. 

صرف‌نظر از اتصال 5G، دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در خانواده‌ی گلکسی S20 به‌حساب می‌آید. دوربین پشتی گلکسی اس ۲۰ از نوع سه‌گانه است و ترکیب دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F/1.8، دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز F/2.0 و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F/2.2 را در بطن خود دارد؛ در‌حالی‌که غیراز دوربین اولتراواید، دو ماژول دیگر از لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره می‌برند. گلکسی اس ۲۰ پلاس از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که تفاوت آن با دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی اس ۲۰ به وجود ماژول ToF با وضوح ۰/۳ مگاپیکسل موسوم به DepthVision بازمی‌گردد.

گلکسی اس ۲۰ اولترا از حسگر بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز F/1.8 به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند؛ اما با تجمیع داده‌های هر ۹ پیکسل درکنار هم، عکس‌ها را با وضوح ۱۲ مگاپیکسلی و پیکسل‌های بسیار بزرگ ۲/۴ میکرومتری می‌گیرد. دوربین دوم مانند دو عضو دیگر خانواده از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲۰ درجه‌ای F2.2 بهره می‌برد. اس ۲۰ اولترا درست‌مانند نسخه‌ی پلاس از ماژول سه‌بعدی FoT امکان ثبت عکس‌های پرتره‌ی بهتر و پیاده‌سازی جلوه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را فراهم خواهد کرد. ماژول دیگر که نقش دوربین تله‌فوتو را دارد با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنزی با سازوکار پریسکوپی و F/3.5 امکان ثبت عکس‌هایی با بزرگنمایی اپتیکال-هیبریدی ۱۰ برابری و زوم فوق‌العاده‌ی ۱۰۰ برابری Super Resolution Zoom را در اختیار کاربر می‌گذارد. عکس‌های این دوربین با ترکیب هر ۴ پیکسل‌ مجاور، با وضوح ۱۲ مگاپیکسلی ثبت خواهند شد. 

توان پردازشی سری گلکسی اس ۲۰ بسته به کشوری که در آن عرضه می‌شوند از طریق یکی از دو پردازنده‌ی ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۵ یا اکسینوس ۹۹۰ تأمین می‌شود. انرژی موردنیاز گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس به‌‌ترتیب توسط باتری ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد. سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض دو گوشی را با شارژر سریع ۲۵ واتی و امکان شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی به‌فروش می‌رساند. انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۰ اولترا از سوی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن تأمین خواهد شد. این گوشی همچنین از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق روال همیشگی، پس از معرفی رسمی، شاهد انتشار نگاه نزدیک و بررسی اولیه نشریاتی هستیم که پیش‌تر محصولات در اختیار آن‌ها قرار گرفته بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک برخی از این نشریات را تماشا کنید.

همچنین به محض ورود خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ به ایران نیز، جعبه‌گشایی، نگاه اولیه و در ادامه بررسی عمیق زومیت از پرچم‌داران جدید سامسونگ تهیه و منتشر خواهد شد. 

the Verge

Engadget

MKBHD

Android Authority

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

نظر شما در رابطه با گوشی‌های جدید سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات