اپل مدل‌های ریفربیش‌ شده‌ آیفون XS و XS Max را می‌فروشد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید مدل‌های ریفربیش‌شده‌ی آیفون XS و XS Max برای کاربران ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار صرفه‌جویی به‌همراه دارد.
تبلیغات

دیروز اپل فروش مدل‌های ریفربیش‌شده‌ی گوشی‌های موبایل آیفون XS و XS Max را آغاز کرد. کوپرتینویی‌ها آیفون‌های یادشده را در بخش مربوط به محصولات ریفربیش‌شده‌ در وب‌سایت اپل‌استور می‌فروشند. از زمان معرفی آیفون XS و XS Max در سپتامبر ۲۰۱۸، این اولین‌باری است که نوع ریفربیش‌شده‌ی این مدل از گوشی‌های آیفون در وب‌سایت فروشگاه اپل دردسترس قرار می‌گیرد.

در‌حال‌حاضر کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون XS را در هر سه رنگ طلایی و نقره‌ای و خاکستری بخرند. آیفون‌های XS در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی دردسترس هستند و مدل طلایی این محصول فقط با حافظه‌ی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی فروخته می‌شود. بازه‌ی قیمتی این محصولات از ۶۹۹ دلار در مدل ۶۴ گیگابایتی تا ۹۹۹ دلار در مدل ۵۱۲ گیگابایتی است و تمامی آن‌ها آنلاک‌فکتوری هستند.

apple refurbished

در‌حال‌حاضر، گوشی هوشمند آیفون XS Max فقط در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی موجود است؛ اما این مدل در هر دو رنگ با تمامی ظرفیت‌های ذخیره‌سازی دردسترس است. قیمت مدل ریفربیش‌شده‌ی آیفون XS Max با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی ۷۹۹ دلار است که در نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به ۱،۰۹۹ دلار می‌رسد. تمامی این محصولات نیز آنلاک‌فکتوری هستند. درمجموع، کاربر هنگام خرید مدل ریفربیش‌شده‌ی دستگاه‌های مذکور با قیمت‌های کنونی، از مدل پایه‌ی آیفون XS گرفته تا نسخه‌های پیشرفته‌ی آیفون XS Max، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار صرفه‌جویی می‌کند.

مدل آیفون ریفربیش‌شده‌

رنگ و ظرفیت ذخیره‌سازی

قیمت

پول صرفه‌جویی‌شده

آیفون XS

طلایی و نقره‌ای و خاکستری، ۶۴ گیگابایت

۶۹۹ دلار

۲۰۰ دلار

آیفون XS

طلایی و نقره‌ای و خاکستری، ۲۵۶ گیگابایت

۸۲۹ دلار

۲۲۰ دلار

آیفون XS

طلایی و نقره‌ای و خاکستری، ۵۱۲ گیگابایت

۹۹۹ دلار

۲۵۰ دلار

آیفون XS Max

نقره‌ای و خاکستری، ۶۴ گیگابایت

۷۹۹ دلار

۲۰۰ دلار

آیفون XS Max

نقره‌ای و خاکستری، ۲۵۶ گیگابایت

۹۲۹ دلار

۲۲۰ دلار

آیفون XS Max

نقره‌ای و خاکستری، ۵۱۲ گیگابایت

۱،۰۹۹ دلار

۲۵۰ دلار

اپل می‌گوید تمامی این آیفون‌ها یک سال گارانتی، دفترچه‌ی راهنما، لوازم جانبی کامل، باتری و قاب بیرونی و جعبه‌ی جدید دارند، آزمایش‌های عملکردی کاملی را پشت‌سر گذاشته‌اند، قطعات یدکی به‌کار‌رفته در آن‌ها اصل هستند و کاملا پاک‌سازی شده‌اند. تمامی آیفون‌های ریفربیش‌شده‌ واجد شرایط گارانتی ویژه‌ی AppleCare هستند و کاربران می‌توانند خرید‌های خودشان از این مدل را تا دو سال دربرابر آسیب‌های تصادفی محافظت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات