ویدئوی کالبدشکافی پیکسل 4 از تعمیرپذیری سخت آن حکایت دارد

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین ویدئوی کالبدشکافی منتشرشده از پیکسل ۴ نشان می‌دهد که قطعات این گوشی هوشمند به‌راحتی دمونتاژ نمی‌شوند.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت اواخر مهرماه، گوشی‌های هوشمند پیکسل ۴ ایکس ال و پیکسل ۴ گوگل معرفی شدند. با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل در بازارهای مختلف، امکان کالبدشکافی دستگاه نیز فراهم می‌شود. 

ویدئویی از کالبدشکافی گوشی گوگل پیکسل ۴ توسط PBKreviews به‌اشتراک گذاشته شده که فرصت دیدن قطعات داخل دستگاه را برای نخستین بار دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

پیکسل 4 گوگل / google pixel 4

برای مشاهده‌ی داخل دستگاه لازم است که سینی سیم‌کارت دستگاه ابتدا خارج شده و سپس پنل پشتی دستگاه که با چسب محکم به گوشی هوشمند اتصال داده شده، باز شود. تعدادی پیچ T4 Torx دیده می‌شود که کاور روی باتری را محکم در جای خود نگه داشته است. به‌علاوه چسب‌های نواری زردرنگی نیز در اطراف باتری گوشی قرار داده شده است. پس از بازکردن باتری، پد شارژر بی‌سیم در داخل دستگاه دیده می‌شود. همچنین دو حسگر که لرزشگیر اپتیکال دارند نیز قابل‌ مشاهده است.

کانکتورها، براکت‌ها و پیچ‌های مختلفی باید باز شوند تا در نهایت بتوان باتری را از موقعیتی که در آن قرار گرفته است جدا کرد. همچنین براکت‌هایی هم برای دوربین سلفی و  حسگرهای مربوط به آن تعبیه شده است.

تراشه‌ی ارتقا یافته‌ی سولی (Soli) نیز در بورد جداگانه‌ای در کنار گوشی قرار گرفته است. برای بازکردن نمایشگر لازم است کل دستگاه دمونتاژ شود. درنتیجه‌ در صورت نیاز به چنین کاری، فرایند‌ی خسته‌کننده باید طی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات