ویوو V17 Pro با دوربین سلفی پاپ‌آپ دوگانه معرفی شد

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ویوو، میان‌رده‌ی جدید خود با نام V17 Pro را معرفی کرده است که از صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی Full HD پلاس، دوربین سلفی دوگانه‌ی پاپ‌آپ و دوربین چهارگانه‌ی اصلی همراه‌ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ بهره‌ می‌برد.
تبلیغات

ویوو در اوایل ماه جاری میلادی اقدام به معرفی Z1x کرد که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ بهره می‌برد. حال این سازنده‌ی چینی اقدام به رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی با نام V17 Pro کرده است که میان‌رده‌‌ای نسبتاً قدرتمند با دوربین پاپ‌آپ دوگانه محسوب می‌شود.

V17 Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. ویوو این صفحه‌نمایش را Ultra FullView نام‌گذاری کرده است. همچنین در زیر نمایشگر، حسگر اثر انگشت قرار گرفته است و در حاشیه‌ی بالایی نیز هیچ اثری از بریدگی دیده نمی‌شود. دوربین سلفی دوگانه‌ی دستگاه از مکانیسم مکانیکی بالاجهنده استفاده می‌کند که در حاشیه‌ی فوقانی بدنه‌ی محصول قرار گرفته است.

vivo v17 pro

دوربین سلفی دوگانه‌ی گوشی جدید ویوو از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی اصلی در کنار حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض استفاده می‌کند که زاویه دید آن ۱۰۵ درجه اعلام شده است. بخش پاپ‌آپ دستگاه از یک فلش LED نیز بهره می‌برد تا در محیط‌های کم نور نیز بتواند تصاویر مناسبی از کاربران تهیه کند و Selfie Softlight نام دارد. قابلیت دیگری با نام Night Selfie در این محصول تعبیه‌ شده است که با ادغام چندین فریم می‌تواند تصویر باکیفیت‌تری را در شرایط نوری نامناسب ارائه دهد.

در قسمت پشتی گوشی ویوو شاهد دوربین اصلی با چهار لنز هستیم که به‌صورت عمودی در وسط بدنه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ترکیبی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی (سونی IMX582)، نمونه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو (با بزرگنمایی ۲ برابر)، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. شایان ذکر است که حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض می‌تواند برای ثبت تصاویر ماکرو از سوژه‌هایی در فاصله‌‌ی نزدیک تا ۲.۵ سانتی‌متر، مورد استفاده قرار گیرد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ در قلب V17 Pro قرار گرفته است که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، آن را همراهی می‌کنند. ویوو از سیستم‌عامل فان‌تاچ مبتنی‌بر اندروید پای در این دستگاه استفاده کرده است که دارای قابلیت‌هایی مانند مولتی‌توربو و حالت مخصوص بازی است. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را برعهده دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی Dual Engine پشتیبانی می‌کند.

vivo v17 pro

محصول جدید ویوو در رنگ‌های مشکی کریستالی و آبی آسمانی کریستالی از هفته‌ی آینده با قیمت ۴۲۰ دلار در هند عرضه می‌شود و در نهایت با کمی تأخیر راهی سایر بازارها نیز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات