سامسونگ رسما تلفن Galaxy S III Mini را با صفحه نمایش ۴ اینچ و پردازنده ۱ گیگاهرتز معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید گلکسی اس ۳ را معرفی خواهد کرد، امروز این غول کره‌ای رسما تلفن گلکسی اس ۳ را با صفحه‌نمایش ۴ اینچ معرفی کرد. Galaxy S III Mini از نظر ظاهری و کیفیت ساخت کاملاً مشابه نسخه ۴.۷ اینچی گلکسی اس ۳ است با این تفاوت که صفحه‌نمایش آن کوچک‌تر شده و مشخصات سخت‌افزاری آن ضعیف‌تر شده است. هنوز قیمت و زمان عرضه این تلفن اعلام نشده ولی مشخصات سخت‌افزای این تلفن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

گلکسی اس ۳ مینی دارای پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز، پشتیبانی از شبکه LTE و نمایشگر AMOLED چهار اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است. رزولوشن نمایشگر و پردازنده این تلفن نسبت به نسخه اصلی گلکسی اس ۳ ضعیف‌تر است. تراکم پیکسل نمایشگر ۴ اینچی Mini برابر 233ppi بوده که نسبت به تراکم پیکسل 305.96ppi گلکسی اس ۳، پایین‌تر است.

دوربین گلکسی اس ۳ مینی نیز ۵ مگاپیکسل است که نسبت به دوربین ۸ مگاپیکسلی نسخه اصلی ضعیف‌تر شده است. البته دوربین این تلفن داری فلش LED و فوکس خودکار است.

از دیگر مشخصات گلکسی اس ۳ مینی می‌توان به بلوتوث ۴، NFC، حافظه ذخیره‌سازی ۸ یا ۱۶ گیگابایت، اسلات میکرو SD برای افزایش میزان حافظه،‌ و باتری کوچک‌تر 1500mAh است. اگر بخاطر داشته باشید نسخه اصلی گلکسی اس ۳ دارای باتری 2100mAh است.

خوشبختانه گلکسی اس ۳ مینی با سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی گوگل وارد بازار می‌شود که سامسونگ رابط کاربری TouchWiz خود را نیز روی آن نصب کرده است. نرم‌افزارهای اختصاصی گلکسی اس ۳ شامل S Beam، S Voice نیز در گلکسی اس ۳ مینی وجود دارند.

سامسونگ قصد دارد این تلفن را به‌زودی وارد بازارهای مختلف دنیا از جمله آمریکای لاتین، اروپا، آسیا، خاورمیانه، هند و آفریقا کند.

ابعاد گلکسی اس ۳ مینی برابر ۱۲۱.۵۵ در ۶۳ در ۹.۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۱۱.۵ گرم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات