لنوو، گوشی دو سیم‌کارت Tab V7 را با نمایشگر ۶.۹ اینچی معرفی کرد

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از جولان پرچمداران شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه MWC، حالا میان‌رده‌ی جذاب لنوو، در میان انبوهی از دستگاه‌ها خودنمایی می‌کند.
تبلیغات

در نمایشگاه MWC امسال، فناوری‌های انقلابی هیجان‌انگیزی مانند 5G و گوشی‌های تاشدنی گلکسی فولد و هواوی میت X، معرفی شدند. درکنار این فناوری‌های آینده، دستگاه‌های قابل تقدیری هم مطابق با فناوری‌های حال حاضر تولید شده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها، Lenovo Tab V7 است. گوشی هوشمند اندرویدی، با نمایشگر بسیار بزرگ و تراشه‌ای کاملا معمولی. قطر نمایشگر این گوشی هوشمند، ۶.۹ اینچ و رزولوشن تصویر آن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ است. بنابراین، این موبایل، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم و بازی‌های سبک باشد.

اندازه‌ی بزرگ این گوشی، ممکن است این نگرانی را به وجود آورد که استفاده از آن اندکی مشکل شود؛ اما، هنگامی که لنوو تب V7 را در دست بگیرید، از شدت سبک بودن و نازک بودن آن، هیجان‌زده خواهید شد! البته طبق استانداردهای موبایلی، وزن ۱۹۵ گرمی، سبک شناخته نمی‌شود؛ اما Tab V7 با درنظرگرفتن ابعاد حتما در زمره‌ی گوشی‌های سبک‌وزن قرار می‌گیرد.

lenovo tab v7

طراحی هوشمندانه‌ی Lenovo Tab V7، کاملا ساده و بی‌تکلف است. تنها یکی قاب پلاستیکی به رنگ سیاه مات و نوار نقره‌ای چشم‌نواز، در دو طرف بدنه. قاب جلویی گوشی نیز تقارن بسیار خوبی دارد.

باتوجه‌به اینکه بازار هدف گوشی جدید لنوو، بیشتر، کشورهای در حال توسعه است، این گوشی از دو سیم‌کارت همزمان با قابلیت 4G پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی حائز اهمیت آن‌ است که همزمان می‌توان قابلیت 4G دو سیم‌کارت را در اختیار داشت و با هر سیم‌کارت، کار خاصی انجام داد.

اما لنوو Tab V7 یک نقص اساسی دارد و آن پردازنده‌ی ضعیف اسنپدراگون ۴۵۰ است. این موضوع سبب شده تا عملکرد این گوشی، خیلی عالی نباشد. در عملکرد گوشی لگ‌هایی وجود دارد؛ همچنین، باز کردن اپلیکیشن‌ها با سرعت زیاد انجام نمی‌گیرد.

نمایشگر بزرگ این گوشی، تجربه‌ی لذت‌بخشی برای انجام بازی فراهم خواهد آورد. باید توجه داشت که این گوشی، به علت مجهز بودن به پردازنده‌ی نه‌چندان قوی، برای بازی‌های سنگین قابل استفاده نیست، اما بازی‌های معمولی همچون Alto's Odyssey را بدون اشکال اجرا می‌کند.

اگر به قیمت این دستگاه نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که پردازنده ی پایین‌رده‌ی استفاده‌شده در آن قابل توجیه است. این دستگاه با قیمت ۲۵۰ دلاری عرضه می‌شود. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این گوشی تعیین نشده است. همان‌طور که اشاره شد، بازار هدف Lenovo Tab V7، بیشتر کشورهای در حال توسعه مانند کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و بعضی کشور‌های اروپایی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات