معرفی کامل تلفن Xperia T سونی: نمایشگر ۴.۶ اینچ HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از NFC

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در پوشش اخبار مربوط به کنفرانس سونی خواندید، این غول ژاپنی از ۳ تلفن Xperia T, J و V پرده برداری کرد. اما برترین تلفن سونی Xperia T بود که مجهز به نمایشگر ۴.۵۵ اینچ با رزولوشن ۱٫۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. سونی در کنفرانس اختصاصی خود این نمایشگر را «بهترین تجربه HD برروی تلفن تا به امروز» نامید. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بسیار سریع Xperia T نیز یکی دیگر از مزایای کلیدی پرچمدار تازه سونی است. در ادامه توضیحات کامل به همراه گالری عکس و ویدیو مربوط به این تلفن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

Xperia T مجهز به صفحه نمایش ۴.۵۵ اینچ از نوع LCD با محافظ ضد خش و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. تلفن پرچمدار جدید سونی دارای سیستم‌عامل اندروید ۴، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی ۲ هسته‌ای Qualcomm MSM8260 و دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و فلش LED است.

ابعاد اکسپریا T برابر ۱۲۹.۴ در ۶۷.۳ در ۹.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۹ گرم است.

سونی اعلام کرده که کمی پس از عرضه Xperia T نسخه بروززسانی به اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی را برای این تلفن ارائه خواهد کرد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و بسیار سریع اکسپریا T دارای قابلیتی به نام Sleep to Snap است. این بدین معناست که کاربر هر زمان که بخواهد و بدون وقفه می‌تواند به دوربین تلفن دسترسی داشته باشد. اگر تلفن هوشمند اندرویدی داشته باشید حتما متوجه تاخیر نسبتا طولانی اجرا نرم‌افزار دوربین و سپس آماده شدن آن برای عکاسی، شده‌اید.

Xperia T از فناوری NFC پشتبانی می‌کند و به راحتی و با تماس آن با ابزارهای جانبی سازگار با NFC که سونی در همین نمایشگاه IFA به نمایش گذاشت، ارتباط برقرار می‌کند.

از دیگر امکانات Xperia T می‌توان به باتری ۱٫۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، رادیو FM، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 16GB، پورت MHL و پشتیبانی از شبکه بی‌سیم HSPA+ اشاره کرد.

اکسپریا T در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای به زودی وارد بازار خواهد شد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. همچنین در نظر داشته باشید که اکسپریا T با کمی تغییر و با نام Xperia TX در برخی از کشورها از جمله ژاپن عرضه خواهد شد. اکسپریا TX در رنگ صورتی نیز موجود خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات