تصاویر منتسب به آیفون XS و اپل واچ 4 طلایی فاش شد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
مطالعه 4 دقیقه
چند ساعت پیش تصاویر حقیقی منتسب به آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس پلاس و اپل واچ ۴ اپل در فضای مجازی فاش شد.
تبلیغات

همان‌طور که آگاه هستید، چند ساعت پیش اپل به طور رسمی دعوتنامه‌ی رسمی مراسم معارفه‌ی آیفون ۲۰۱۸ خود را برای اصحاب رسانه ارسال کرد. اکنون تصاویری از سوی وب‌سایت 9to5Mac در فضای وب منتشر شده است، که ادعا می‌شود مربوط به آیفون ۱۰ اس ۵.۸ اینچی، آیفون ۱۰ اس پلاس ۶.۵ اینچی و اپل واچ سری ۴ باشد.

به لطف وب‌سایت 9to5Mac کاربران علاقه‌مند به محصولات سخت‌افزاری اپل می‌توانند حدود دو هفته قبل از مراسم رسمی رونمایی از آیفون و اپل واچ، به تصاویر واقعی آن دسترسی داشته باشند. عکس‌هایی که در ادامه‌ی مقاله مشاهده خواهید کرد، مربوط به iPhone Xs Plus ،iPhone Xs و Apple Watch 4 هستند. به ادعای وب‌سایت یاد شده، هیچ‌کدام از تصاویر ماکت ساخته شده براساس گزارش‌ها یا افشاگری‌ها نیستند.

آیفون X اس اپل / Apple iPhone Xs
مقاله‌های مرتبط:

    با این حال به نظر می‌رسد که تصویر مربوط به آیفون ۱۰ اس، رندر گرافیکی رسمی از پرچمداران مدل ۵.۸ اینچ و ۶.۵ اینچی آتی اپل باشند. تصاویر منتسب به آیفون۱۰ اس اپل، حاوی مورد غیرقابل انتظاری نیستند که فاش شده باشد. براساس تصویر فاش شده، دوباره وجود دو مدل متفاوت در اندازه از آیفون ۲۰۱۸ تایید می‌شود. اما نکته‌ی جدید مربوط به طیف رنگ طلایی متفاوت گوشی هوشمند اپل است که برای اولین بار نمایان می‌شود. این رنگ بسیار شبیه به رنگ برنزی شکل دایره‌ای مرموز موجود در دعوتنامه‌ی رسمی اپل است. کسی چه می‌داند؛ شاید قرار است با آیفونی به رنگ برنزگلد مواجه شویم. به‌علاوه، حاشیه‌ی صفحه نمایش گوشی نسبت به مدل فعلی آیفون ۱۰، اندکی کوچک‌تر و بی‌حاشیه‌تر به نظر می‌رسد. اذعان این موضوع بدون اندازه‌گیری مستقیم دستگاه و گمانه‌زنی صرف از روی تصویر، کار بسیار دشواری است.

    آیفون 2018 اپل / Apple iPhone 2018

    پیش از این هم به کارگیری نام آیفون ۱۰ اس در شایعه‌های مختلفی مطرح شده بود؛ اما به گفته‌ی سردبیر وب‌سایت 9to5Mac، دیگر می‌توان به استفاده از نام یاد شده به طور قطع ایمان آورد. استفاده از این نام، گمانه‌زنی در مورد نام‌گذاری مدل‌های مختلف آیفون ۲۰۱۸ را حسابی به چالش می‌کشد. به خاطر داشته باشید که نام آیفون ۱۰ اس مربوط به دو مدل بالارده‌ی گوشی اپل است. مدل سومی هم وجود دارد که برچسب قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. این مدل از نمایشگری با حاشیه‌ی کم‌تر و فیس آیدی بهره خواهد برد که به منظور کاهش هزینه‌ی تولید، از مواد و قطعات ارزان‌تری ساخته خواهد شد. آیفون اقتصادی اپل به جای صفحه نمایش OLED از نمایشگر TFT LCD بهره خواهد برد و آلیاژ آلومینیوم جایگزین استیل ضد زنگ خواهد شد؛ به طوری که هر شخص با یک نگاه متوجه تفاوت آن خواهد بود. مهم‌ترین و جذاب‌ترین تغییر، استفاده از چندین طیف رنگ زیبا و شاد در تولید آیفون مقرون به صرفه‌ی ۶.۱ اینچی است. البته ممکن است مدل مقرون به صرفه‌ی آیفون فقط مختص کاربران چینی تولید شده باشد. متاسفانه در حال حاضر تصویر حقیقی مدل یاد شده در دسترس نیست.

    تصویر بعدی منتسب به ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ است. همان‌طور که می‌بینید، ساعت هوشمند نوین اپل مجهز به صفحه نمایش بزرگ‌تر بدون حاشیه، واچ‌فیس مملو از اطلاعات مختلف بوده و که بدون شک عملکرد بهبود یافته‌ای خواهد داشت. عکس فاش شده شبیه به مدل‌های قبلی اپل واچ به نظر می‌رسد اما وجود حاشیه‌ی اندک در نمایشگر، تفاوت قابل توجهی را به وجود آورده است. طبق اظهارات وب‌سایت افشاگر و گزارش تحلیلگرهای معتبر، صفحه نمایش هر دو مدل اپل واچ سری ۴ به میزان ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود.

    اپل واچ 4 / Apple Watch 4

    وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر امکان نمایش هم‌زمان ۸ نوع اطلاعات مختلف در یک واچ فیس را فراهم خواهد کرد که در مقایسه با واچ فیس‌های معمول، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. به عنوان مثال می‌توانید زمان صرف ناهار با یک دوست را همراه با سایر اطلاعات مفید در دسترس داشته باشید.

    اپل روز ۲۱ شهریور ۹۷ رأس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، میزبان اصحاب رسانه در سالن گردهمایی استیو جابز واقع در مقر اپل پارک خواهد بود. انتظار می‌رود که طی مراسم یاد شده شاهد رونمایی از سه مدل آیفون، دو مدل آیپد پرو، مک‌بوک ایر، ایرپاد ۲ باشیم.

    تصاویر رسمی منتسب به آیفون ۱۰ اس ۲۰۱۸ و اپل واچ ۴ اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ انتظار چه تغییراتی برای سه مدل جدید گوشی هوشمند اپل در نظر دارید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات