تفاوت در نتایج بنچمارک‌ نسخه‌های مختلف گلکسی اس 7

یک‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S7 و گلکسی S7 اج پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ سامسونگ خواهند بود که اطلاعاتی در خصوص قابلیت‌های آن‌ها توسط Geekbench منتشر شده و ویژگی‌های نسخه اروپایی و آمریکایی آن با یکدیگر متفاوت است.
تبلیغات

اوایل ماه جاری گلکسی S7 سامسونگ در Geekbench با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ رویت شد و این نسخه شماره مدل SM-G930W8 را داشت و گفته می‌شد که در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این محصول در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۸۷۳ و در حالت چند‌هسته‌ای امتیاز ۵۹۴۶ را به‌دست آورد.

چند روز پیش نسخه دیگری از پرچم‌دار سامسونگ در Geekbench دیده شد اما این محصول شماره مدل متفاوتی داشت (SM-G930F). گفته می‌شود که این مدل در بازار‌های اروپا عرضه خواهد شد. گفتنی است که گلکسی S7 با این شماره مدل نیز از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ بهره می‌برد.

بنابر برخی دلایل امتیار به‌دست آمده از نسخه اروپایی گلکسی S7 بسیار پایین‌تر از نسخه آمریکایی آن است و این محصول در حالت تک‌هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۳۵۸ و در حالت چند‌هسته‌ای امتیاز ۴۹۱۱ را به‌دست بیاورد. باید توجه داشت که امسال نیز شاهد یک نسخه خمیده از پرچم‌دار سامسونگ خواهیم بود که شماره مدل SM-G935F را خواهد داشت و از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده امتیاز به‌دست آمده توسط این محصول در حالت تک‌هسته‌ای ۱۳۶۳ و در حالت چند‌هسته‌ای ۴۹۵۱ بوده است. فعلا نمی‌توان با اطمینان گفت که امتیاز‌های به‌دست آمده دقیقا همان چیزی هستند که بعد از عرضه نیز با آن رو به رو خواهیم شد و شاید بنابر دلایلی سرعت پردازنده‌ها را برای انجام آزمایش کاهش داده‌اند.

انتظار می‌رود که گلکسی S7 و گلکسی S7 اج هر دو در ۲۱ فوریه (۲ اسفند)، یک روز قبل از شروع نمایشگاه جهانی موبایل معرفی شوند. گفته می‌شود که سامسونگ این دو محصول را از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) روانه بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات