گلکسی اس 7 کاملا شبیه گلکسی اس 6 خواهد بود

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
آنطور که از شواهد پیدا است، سامسونگ خود را برای رونمایی از Galaxy S7 در MWC 2016 آماده می‌کند و براساس تصاویر فاش شده از این گوشی، ظاهر آن با نسل قبلی تفاوت خاصی ندارد.
تبلیغات

هر چند سال گذشته شاهد تغییرات اساسی در طراحی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بودیم، اما ظاهرا کره‌ای‌ها برنامه‌ای برای اعمال تغییرات ظاهری در گوشی‌های سری گلکسی اس 7 خود ندارند. امروز تصویر تبلیغاتی و رندر شده از این گوشی فاش شده است که نشان می‌دهد الگوی طراحی نسل قبلی در گلکسی اس ۷ نیز بکار گرفته شده است. احتمالا در این گوشی نیز شاهد استفاده از شیشه و فلز خواهیم بود.

صفحه نمایش بکار گرفته شده در گلکسی اس ۷ همان ۵.۱ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن QHD خواهد بود؛ اما یک نسخه‌ با لبه‌های منحنی شکل از این گوشی نیز با نام Galaxy S7 Edge عرضه خواهد شد که از نمایشگر ۵.۵ اینچ بهره می‌برد. در واقع این گوشی قرار است جایگزین گلکسی اس ۶ اج پلاس شود.

هرچند رزولوشن و سایز صفحه نمایش گلکسی اس ۷ نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است اما قابلیت جدیدی با نام Always on در آن اضافه شده که از طریق آن می‌توانید در یک نگاه اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده کرده و در عین حال، انرژی کمی مصرف شود. این قابلیت کمک می‌کند تا حتی زمانی که گوشی در حالت آماده‌باش است بدون آنکه انرژی زیادی از باتری مصرف شود، اطلاعات خاصی را مشاهده کنید.

samsung galaxy s7 leak cc3a9

پیش‌تر شایعه شده بود که گلکسی اس ۷‌های جدید از قابلیت مشابه 3D Touch اپل بهره خواهند برد و نمایشگر آن‌ها به فشار حساس خواهد بود.

از نظر پردازنده نیز گلکسی اس ۷ به سیستم-روی-یک-چیپ ساخت خود این شرکت با نام Exynos 8890 مجهز خواهد شد که در واقع از خانواده‌ی سری Exynos 8 این شرکت است و از ۸ هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. البته گفته می‌شود که در برخی مناطق نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 820 نیز توزیع خواهد شد. گلکسی اس ۷ همچنین از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد. گفته می‌شود نسخه‌ی ۵.۱ اینچی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه‌ی ۵.۵ اینچی از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هر دو گوشی از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند. 

اما شایعات به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لنز با دیافراگم F1/7 در گوشی‌های سری گلکسی اس ۷ اشاره دارند. همچنین در گزارش‌های مختلف آمده است که این بار لنز دوربین از بدنه‌ی گوشی بیرون نزده است و ظاهر پشتی دستگاه یکنواخت و مسطح شده است. دوربین جلو نیز همچون نسل قبلی، ۵ مگاپیکسل باقی مانده است. 

برخی از گزارش‌ها اشاره به بازگشت درگاه میکرو SD در پرچمداران امسال سامسونگ دارند تا به این ترتیب کاربران بتوانند از طریق کارت‌های حافظه‌ی خارجی، فضای ذخیره سازی گوشی خود را تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش دهند. همچنین گفته می‌شود که گلکسی اس ۷ از استاندارد IP67 پشتیبانی کرده و ضد آب و ضد گرد و غبار است. 

 تا برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل کمتر از یک ماه زمان باقی مانده است و زومیت نیز این رویداد مهم را پوشش کامل خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات