سامسونگ برنامه ویژه ای جهت ارتقاء دستگاه کاربران به گلکسی S7 در نظر دارد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی از کره جنوبی مدعی است که سامسونگ در ماه مارس، پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۷، برنامه‌ای ویژه برای ارتقاء گوشی‌های سری قبل به پرچم‌دار جدید این کمپانی در نظر گرفته است. گفته می‌شود این برنامه شبیه همان برنامه‌ای است که اپل در زمان عرضه‌ی آیفون جدید اعلام کرد. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای احتمالا این برنامه‌ی ویژه‌ی ارتقاء به دستگاه‌های جدید را ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) بارسلونا اعلام خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ در ابتدا این برنامه را در کشور مادری اجرا خواهد کرد و در نهایت به بازار‌های دیگر هم می‌آورد.

سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بسیار خوبی را سال پیش رونمایی و به بازار‌های مختلف عرضه کرد که بسیاری از کاربران و دوست‌داران سامسونگ را برای ارتقاء محصول ترغیب کرد. اما سامسونگ برای اینکه کاربران بیشتری را از دستگاه‌های پرچم‌دار قبلی به سمت گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۷ بکشاند، باید برنامه ویژه‌ای را برای آسان کردن این ارتقاء در نظر بگیرد. هنوز مشخص نیست این برنامه ارتقاء برای چه دستگاه‌هایی از سامسونگ در نظر گرفته شده؛ اما به نظر می‌رسد که ویژه‌ی خریداران گوشی‌های پرچم‌دار سال قبل باشد.

برنامه ارتقای اپل در حال حاضر گوشی‌‌های پرچم‌دار این کمپانی را دربر می‌گیرد و به خریداران پیشنهاد می‌کند تا قیمت مدل پایه‌ی آیفون را به صورت ماهیانه ۳۲.۴۱ دلار در قسط‌های ۲۴ ماهه پرداخت کنند. این برنامه نه تنها باعث می‌شود تا مشتری‌های آیفون‌های جدید گوشی خود را مستقیم از آیفون دریافت کنند، بلکه به آن‌ها این حق انتخاب را می‌دهد تا اپراتور گوشی خود را آزادانه انتخاب نمایند.

حال گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سامسونگ هم قصد دارد همین برنامه را برای گلکسی اس‌های جدید خود اجرا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات