گوشی هوشمند Eluga Turbo پاناسونیک با حافظه رم ۳ گیگابایتی و نمایشگر ۵ اینچی رونمایی شد

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک یکی از کمپانی‌های ژاپنی است که در زمینه‌‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. این کمپانی سالانه بصورت محدود مدل‌هایی را معرفی و اغلب در بازار‌هایی نظیر هند روانه‌ی بازار می‌کند. پاناسونیک ساعاتی پیش از آخرین گوشی هوشمند خود با نام Eluga Turbo رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پاناسونیک ساعاتی پیش گوشی هوشمند جدید خود را با نام  Eluga Turbo رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پس از معرفی دوربین Lumix CM10 توسط این کمپانی در ابتدای ماه جاری میلادی، پا به عرصه‌ی وجود گذاشته است.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۶۴ گیگابایت با استفاده از میکرو SD اشاره کرد. ژاپنی‌ها در این گوشی هوشمند از یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده کرده‌اند. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سنسور مورد استفاده برای دوربین نیز شامل یک نمونه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو است. با استفاده از این گوشی هوشمند که از وجود اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری FitHome UI پاناسونیک بهره می‌برد می‌توان به شبکه‌های 4G متصل شد. ابعاد Eluga Turbo به ترتیب ۱۴۲.۴ در ۷۱.۲ در ۶.۹۵ میلی متر است.

همانطور که در تصاویر نیز می‌توان مشاهده کرد، گوشی هوشمند پاناسونیک از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که شامل یک فریم فلزی با دو پنل شیشه‌ای در قسمت پشت و جلو است. در لبه‌ی سمت راست گوشی می‌توان کلید‌های فیزیکی از قبیل پاور و کلید‌های تغییر حجم صدا را مشاهده کرد؛ حال آنکه لبه‌ی سمت چپ محلی برای قرار گرفتن اسلات سیم کارت است.

 گوشی هوشمند جدید پاناسونیک در سه رنگ آبی، طلایی و رز گلد روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را از ۲۷ ژانویه (پس‌فردا) خریداری کنند. با گسترش شبکه‌های 4G در کشور هندوستان انتظار می‌رود تولیدکنندگانی نظیر پاناسونیک با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود بتوانند بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات