قیمت نسخه‌های مختلف شیائومی Mi 5 مشخص شد

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شیائومی چند صباحی است که در صدر اخبار قرار دارد و دوست‌داران این شرکت نیز منتظر هستند تا هرچه سریع‌تر با اسمارت‌فون قدرتمندش آشنا شوند. شیائومی تایید کرده است که Mi 5 در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) بعد از جشنواره بهاره معرفی خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد شاهد فاش شدن قیمت‌ نسخه‌های مختلف این گوشی نیز هستیم.
تبلیغات

تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات و طراحی این محصول به‌بیرون درز کرده است اما موضوعی که تاکنون پوشیده بود، به قیمت این دستگاه باز می‌گشت. بر اساس اطلاعات منشتر شده شیائومی می ۵ بهایی بالاتر از قیمت‌های معمول این کمپانی داشته و انتظار می‌رود که شاهد چهار نسخه از این محصول باشیم.

xiaomi mi 5 dab4c

نسخه‌ای از این محصول که بدنه‌ای فلزی دارد، دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که ۲۱۹۹ یوان (۳۳۵ دلار) قیمت خواهد داشت. نسخه دیگر از Mi 5 در کنار بدنه فلزی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که قیمت آن ۲۵۹۹ یوان (۳۹۶ دلار) خواهد بود.

نسخه شیشه‌ای Mi 5 که نمایشگر 2K آن توسط شیشه 2.5D پوشیده خواهد شد، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و قیمتی در حدود ۲۷۹۹ یوان (۴۲۶ دلار) خواهد داشت. نسخه دیگر از این محصول نیز در کنار طراحی شیشه‌ای و نمایشگر 2K با شیشه D2.5 از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد که ۳۰۹۹ یوان (۴۷۲ دلار) قیمت خواهد داشت.

حال باید تا ۵ اسفند و زمان معرفی نسخه‌های مختلف Mi 5 توسط شیائومی منتظر ماند و دید که شیائومی با چه محصولاتی پا به کنفرانس خود خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات