مشخصات دو گوشی سری زنفون ۳ در بنچمارک‌ها فاش شد

یک‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سری زنفون ایسوس یکی از محبوب‌ترین سری‌های ساخته شده گوشی‌های هوشمند است که کمپانی تایوانی ایسوس آن را با مشخصاتی متنوع همراه می‌کند. گفته می‌شود به زودی نسخه‌های مختلفی از زنفون در ماه می رونمایی خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سری زنفون ایسوس معمولا با آخرین تکنولوژی‌های جالب روز رونمایی و عرضه می‌شوند. این موضوع قرار است برای قدرتمندترین نسخه گوشی زنفون سری ۳ هم صدق کند و حداکثر تا یک ماه دیگر همراه با اسکنر اثر انگشت و USB نوع C رونمایی شود.

مدلی که اخیرا بنچمارک آن لو رفته با شماره مدل Z010DD شناخته می‌شود که به اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو و نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است؛ به دلیل این مشخصات میان رده احتمالا ما به بهترین نسخه این سری طرف نیستیم چرا که قدرتمندین زنفون نسل قبل (۲) با نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p و چهار گیگابایت حافظه رم عرضه شد.

bench 0bc4e

پردازنده این دستگاه هم که اسنپدراگون ۶۱۵ هشت هسته‌ای است نیز قدرتمند به نظر می‌رسد و ظاهرا با نسخه‌ای نه چندان قوی از سری گوشی‌های زنفون نسل جدید رو به رو هستیم. دیگر دستگاهی که از این سری لو رفته با شماره مدل Z012D مشخص شده که نمایشگری ۱۰۸۰p با ۳ گیگابایت حافظه رم و پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۰ دارد.

bench 1 452c9

به احتمال بسیار زیاد ایسوس برای اینکه به جنگ با گلکسی اس ۷ برود نسخه‌ای از سری زنفون ۳ را با نمایشگر QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم هم عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات