پاناسونیک گوشی دوربین محور لومیکس DMC-CM10 را فردا معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
شاید تا کنون در زمینه‌های مختلف نامی از پاناسونیک شنیده باشید. ولی این کمپانی ژاپنی در بخش تولید گوشی‌های هوشمند خیلی فعال نبوده است. امروز خبری منتشر شده که پاناسونیک قصد دارد فردا به طور رسمی از گوشی‌هوشمند دوربین محور لومیکس DMC-CM10 رونمایی کند.
تبلیغات

تاکنون محصولات زیادی از پاناسونیک دیده‌ایم. این برند ژاپنی علاوه بر لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات تصویربرداری و اداری در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند و مستحکم نیز فعالیت دارد. اما امروز خبری منتشر شده که قرار است پاناسونیک فردا به طور رسمی گوشی دوربین محور لومیکس DMC-CM10 را معرفی کند.

تصاویر منتشر شده از این دوربین-گوشی نشان می‌دهد با محصولی روبرو هستیم که طراحی آن کاملا شبیه یک دوربین کامپکت است. گفته می‌شود پاناسونیک فردا در جریان نمایشگاه تجاری +CP ژاپن که در حوزه‌ی عکاسی و فیلمبرداری برگزار می‌شود، رسما از این گوشی رونمایی می‌کند.

لومیکس DMC-CM10 یک گوشی اندرویدی است که نسل جدید مدل لومیکس DMC-CM1 به شمار می‌رود و در آن از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده شده است. البته هنوز جزئیات دقیق‌تری از این محصول منتشر نشده و به نظر می‌رسد فردا همه چیز روشن خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی مورد پسند علاقمندان عکاسی قرار بگیرد. گوشی جدید پاناسونیک به یک دوربین Leica با گشودگی دیافراگم f/2.8 مجهز شده و به نظر می‌رسد در عمل نسخه‌ای از دوربین جذاب CM1 باشد. دوربین CM1 کاملا شبیه گوشی لومیکس DMC-C10 است با این تفاوت که قابلیت تلفن ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات