آیفون 5e نام گوشی هوشمند ۴ اینچی اپل خواهد بود

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل در سال ۲۰۱۵ به سراغ آیفون‌ها با صفحه‌نمایش بزرگ رفت؛ با این حال بسیاری صفحه‌نمایش ۴ اینچی را ابعاد ایده‌آل می‌دانند و به نظر می‌رسد خود اپل نیز در سال ۲۰۱۶ قصد دارد آیفونی با این ابعاد را روانه‌ ی بازار کند.
تبلیغات

ظاهرا اپل همچنان بازار گوشی‌ها با ابعاد کوچک را بزرگ می داند و قصد دارد تا آیفونی با ابعاد ۴ اینچ را در سال ۲۰۱۶ معرفی کند. البته در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در ماه مارس و در کنفرانس سالانه‌ی اپل معرفی خواهد شد یا در میانه‌ی سال ۲۰۱۶ و در کنفرانس WWDC.

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل نام این آیفون ۴ اینچی را نهایی کرده و آن را 5e خواهند خواند. همچنین در این خبر شاهد اشاره به یک گیگابایت رم و پردازنده‌ی A8 هستیم. به علاوه حرف e مخفف کلمه‌ی enhanced یا بهبود یافته است که در واقع به معنای نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آیفون ۵ اس است. این در حالی است که در گذشته نام‌های آیفون ۶ سی و ۷ سی برای این گوشی به گوش می‌رسید.

استفاده از پردازنده‌ی A8 به خودی خود کافی است تا آیفون ۵ ای را نسخه‌ای قدرتمندتر از ۵ اس بدانیم. باید منتظر ماند و دید که این نسخه از آیفون چه زمانی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات