اپل اپلیکیشنی برای تسهیل کوچ از iOS به اندروید ارائه می‌دهد

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
اپل در حال حاضر اپلیکیشنی برای کمک به کاربران اندروید در زمینه‌ی کوچ کردن از این سیستم عامل به iOS دارد اما ظاهرا اپراتورهای گوشی‌های همراه از کاپرتینویی‌ها خواسته‌اند تا اپلیکیشنی برای انجام عکس این کار یعنی تسهیل کوچ کردن از iOS به اندروید را نیز توسعه دهد.
تبلیغات

اپل اپلیکیشنی با نام Move to iOS دارد که به کاربران کنونی اندروید کمک می‌کند تا با استفاده از وای‌فایی مطمئن اطلاعات خود از قبیل تصاویر، پیام‌ها و سایر محتوا را به گوشی آیفون خود منتقل کنند. بنابر گزارشی که امروز منتشر شده، اپراتورهای تلفن‌ همراه از اپل خواسته‌اند تا اپلیکیشنی برای تسهیل کوچ از iOS به اندروید را نیز توسعه دهد.

اپلیکیشن Move to iOS رایگان است و در پلی استور گوگل نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد، اما طراحی و توسعه‌ی اپلیکیشنی که عکس این عمل را انجام دهد کمی عجیب به نظر می‌رسد.

این گزارش که از بریتانیا منتشر شده بیان می‌کند که اپراتورها نگران این موضوع هستند که به دلیل سختی کوچ از iOS به اندروید حتی اگر کاربران این اپراتورها بخواهند از آیفون‌ها به دنیای اندروید بروند، از این کار منصرف می‌شوند چرا که اطلاعات خود را در این کوچ کردن از دست خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات