اولین عکس از گالکسی نوت ۲، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا تصویری از قاب گالکسی نوت بعدی سامسونگ به بیرون درز کرده که فعلا اعتبار آن به‌طور کامل تأیید نشده است. اما به نظر نمی‌رسد که این از آن شایعات بی اساس باشد ولی تا تأیید رسمی آن نمی‌توانیم نظری درباره این تصویر بدهیم. ما در زومیت گالکسی نوت ۲ را براساس تصویر درز کرده قاب آن، برای اولین بار شبیه‌سازی کردیم تا شما بتوانید در ابعاد واقعی آن را با دو گوشی گالکسی نوت اصلی و گالکسی اس ۳ مقایسه کنید.
تبلیغات

تصویر فوق نمایش ‌دهنده قاب گالکسی نوت ۲ است و اگر نمونه تقلبی آن باشد، باید گفت که سازنده ماهری داشته است. این عکس توسط یک نفوذی گرفته شده و این بار از یک دوربین نسبتا خوب استفاده شده است و از عکس‌های تار دیگر خبری نیست.

چیزی که در این عکس بسیار نمایان است، ایده طراحی کاملا متفاوت این تلفن هوشمند نسبت به گالکسی اس ۳ است، این که لبه ها تیز تر و شکل آن به مستطیل نزدیک‌تر است. گوشه‌های این طراحی حتی از گالکسی نوت اصلی نیز خشن‌تر و تیزتر است. این طور که معلوم است صفحه‌نمایش آن به اندازه دو دهم اینچ بزرگتر شده و به ۵.۵ اینچ رسیده است که با شایعاتی که در گذشته در مورد این تلفن/تبلت درز کرده بود، مطابقت دارد.

ما در زومیت گالکسی نوت ۲ را برای اولین بار شبیه‌سازی کردیم تا شما بتوانید در ابعاد واقعی آن را با دو گوشی گالکسی نوت اصلی و گالکسی اس ۳ مقایسه کنید.

galaxy-note2-2

همان‌طور که می‌بینید نسبت طول به عرض به 16:9 تغییر کرده است درحالی‌که صفحه گالکسی نوت اصلی دارای نسبت تصویر۱۶ به ۱۰ بود. احتمالا این کار به دلیل ارگونومی نامناسب و دسترسی نداشتن انگشت دست به طرف دیگر صفحه بوده است، که بعدا با بروز رسانی این مشکل حل شد و کاربران می‌توانستند صفحه‌کلید یا صفحه شماره گیری را به سمت دلخواه بیاورند تا با یک دست امکان دسترسی به تمام دکمه‌ها وجود داشته باشد. نکته بعدی اینکه در شایعات ، رزولوشن تصویر گالاکسی نوت جدید ۱۲۸۰ در ۷۲۰ ذکر شده که در نوت قبلی ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بود.

وب‌سایت GSM Arena نیز پیش از این مدعی شده بود که گالکسی نوت ۲ شکلی همچون آنچه در تصویر زیر دیده می‌شود، خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که این طرح تنها تصویر ویرایش شده گالکسی اس ۳ باشد و نمی‌تواند آنچنان معتبر باشد.

galaxy-note2-3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات