گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با باتری بزرگ و ماژول دوربین جدید روانه ی بازار خواهد شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2016 اخباری نیز در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ منتشر می‌شود. آخرین اطلاعات فاش شده شامل مجموعه‌ی اطلاعاتی در مورد گلکسی اس ۷ است که در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده که برگرفته از وب‌سایت‌های چینی است، گلکسی اس ۷ اج با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی به همراه گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵.۱ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی تغییرات این گوشی هوشمند باید به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد که در هر دو نسخه‌ی شاهد آن خواهیم بود. همچنین تراشه‌ی سریع‌تر، دوربین با کیفیت‌تر در کنار اسلات میکرو SD نیز از جمله‌ی قابلیت‌هایی است که این دو گوشی‌هوشمند به همراه آن روانه‌ی بازار خواهد شد. در صورتی که کمی دقیق باشیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که نمایشگر گلکسی اس ۷ سایزی ۵.۱۷ اینچی دارد ، از این‌رو در شماری از اخبار شاهد اشاره به صفحه‌ی نمایش ۵.۱ اینچی و در شماری دیگری شاهد اسم بردن از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی هستیم.

آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای گلکسی اس ۷ و ۳٫۶۰۰ میلی آمپر ساعت برای گلکسی اس ۷ اج است. در صورتی که ظرفیت باتری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به همان ترتیبی باشد که در شایعات شاهد آن بودیم، در این صورت باید گلکسی اس ۷ها را باید دارای بزرگ‌ترین باتری‌های بدانیم که در طول دوران تولید این سری مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به بهبود عملکرد باتری گوشی‌های سری گلکسی اس و استفاده از باتری‌هایی با این ظرفیت بالا، باید به این نکته اشاره کرد که نسل جدید پرچمداران سامسونگ ظرفیت بسیار بالایی خواهند داشت.

در مورد دوربین هم باید به این موضوع اشاره کرد که در پنل پشتی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.7 استفاده خواهد شد. گمانه‌ها حکایت از این دارند که این سنسور از فناوری فوتودیود دوگانه بهره خواهد برد. در صورتی که سنسور مورد استفاده در گلکسی اس ۷ از ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم، بهره برده باشد، پس باید در انتظار یک دوربین با کیفیت بسیار بالا باشیم. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز به این نتیجه رسیده که افزایش رزولوشن دوربین کاری بیهوده است.

galaxys7int 76f24

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات