گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ از باتری بزرگتر، ویژگی نمایشگر همیشه روشن و قابلیت ضد آب بهره می‌برند

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که بازار اخبار پیرامون نمایشگاه CES 2016 حسابی داغ است، ولی همچنان نمی‌توان از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی نسل جدید پرچمداران جدیدسامسونگ غافل بود. برخی از مشخصات گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج که گفته می‌شود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد، فاش شده است.
تبلیغات

در مدت اخیر میزان اخبار، شایعات، گمانه‌زنی و افشاگری‌ها پیرامون نسل جدید گوشی‌های سری S سامسونگ تا حدی زیاد بوده که می‌توان گفت باید هر روز منتظر فاش شدن جزئیات جدیدی از این سری محصولات باشیم. همچون گذشته با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمداران سامسونگ حجم اخبار درباره‌ی این گوشی‌ها قوت می‌گیرد. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد ۲۱ فوریه (۲ اسفند) سال جاری در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون، از ۴ نسخه‌ی متفاوت گلکسی اس ۷ رونمایی کند.

در حالی که تاکنون برخی از اطلاعات و تصاویر این گوشی‌ها فاش شده، وب‌سایت VentureBeat جزئیات جدیدی را از منابع نزدیک به سامسونگ به دست آورده است. گفته می‌شود تنها دو نسخه از گلکسی اس ۷ سامسونگ در ماه فوریه معرفی خواهد شد که باید منتظر رونمایی نسخه‌ی ۵.۱ اینچی گلکسی اس ۷ با نمایشگر صاف و نسخه‌ی ۵.۵ اینچی گلکسی اس ۷ اج با نمایشگر منحنی باشیم.

هر دو گوشی به صفحه‌نمایش سوپر امولد با رزولوشن QHD مجهز خواهند شد. به نظر می‌رسد هر دو گوشی از ویژگی always-on display بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد بدون روشن کردن کامل نمایشگر بتوانند هشدارها و پیام‌های خود را مشاهده کنند. این ویژگی باعث کاهش مصرف باتری می‌شود و می‌توان آن را مشابه Active Display موتورولا یا قابلیت Ambient Display جدیدترین نکسوس‌های گوگل دانست.

VentureBeat همچنین اشاره کرده است که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بر خلاف گلکسی اس ۶، با اخذ گواهی‌نامه‌ی IP67، ضد آب و ضد گرد و غبار خواهند بود. ضمن اینکه انتظار می‌رود یک بار دیگر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی به هر دو پرچمدار جدید سامسونگ برگردد.

قرار است پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ روی هر دو مدل قرار گیرد و برای برخی بازارهای منتخب نیز نمونه‌هایی از پرچمداران این غول کره‌ای مجهز به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ در نظر گرفته شده است. هر دو مدل از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهند برد.

انتظار می‌رود دوربین جلوی هر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج یک ماژول ۵ مگاپیکسل و دوربین پشت هر دو دستگاه یک نمونه‌ی ۱۲ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 باشد که عملکرد نمونه‌ی جدید در شرایط نور کم نسبت به مدل قبلی با سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.9 به مراتب بهتر خواهد بود.

VentureBeat مدعی شده گلکسی اس ۷ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و گلکسی اس ۷ اج از یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی پرچمداران سامسونگ ظرفیت بیشتری دارند.

انتظار می‌رود عرضه‌ی هر دو مدل در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی از ماه مارس سال جاری میلادی آغاز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات