سامسونگ پتنت گوشی تاشو مجهز به پروژکتور را به نام خود ثبت کرد

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی گوشی هوشمند تاشویی توسط سامسونگ به گوشی می‌رسد. اما حالا پتنت جدید ثبت شده توسط این شرکت نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی باشد که تصورش را می‌کردیم.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی را دریافت کرده است که در آن گوشی هوشمند تاشویی را می‌بینیم که یک پروژکتور یا ماژول هولوگرام در آن جاسازی شده است. البته مشخص نیست که این ماژول تصاویر را بر روی صفحه‌ای نمایش خواهد داد یا اینکه آن‌ها را به صورت هولوگرافیک و سه بعدی در فضا به نمایش خواهد گذاشت.

در پتنت ثبت شده دو نوع گوشی هوشمند تاشو را مشاهده می‌کنیم که در اولی گوشی توسط لولایی تا می‌شود و در دومی نیز گوشی همانند یک کتاب از وسط خم و بسته می‌شود.

سامسونگ فرم‌های مربوط به ثبت پتنت مذکور را در ماه‌های گذشته انجام داده بود و حالا در ماه دسامبر این پتنت به صورت رسمی در اختیار سامسونگ قرار داده شده است.

ممکن است این کمپانی در نمایشگاه CES 2016 که هفته‌ی آینده در لاس وگاس برگزار می‌شود اطلاعات بیشتری را در باره‌ی این فناوری ارائه کند و شاید هم یک طرح مفهومی از آن را به نمایش در آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات