نسخه ال سی دی آیفون جدید در رنگ‌های آبی، زرد و صورتی راهی بازار می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گزارش‌ نشان از این دارد که نسخه‌ی مجهز به ال سی دی آیفون در رنگ‌های آبی، زرد و صورتی راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

گمانه‌زنی‌ در مورد آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل، پس از معرفی آیفون ۸ و آیفون 10 (iPhone X) آغاز شد؛ انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر در کنار نسل جدید آیفون ۱۰، یک نسخه‌ی بزرگ را با پسوند پلاس در کنار نسخه‌ی مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی که ظاهری شبیه به آیفون ۱۰ دارد، راهی بازار کند.

یکی از تحلیل‌گران در گزارش جدید خود، اشاره کرده است که شرکت آمریکایی در نظر دارد تغییرات بصری را در جانشین آیفون ۸ اعمال کند و به‌ نظر می‌رسد که معرفی رنگ‌‌های جدید به تحقق این رؤیا واقعیت می‌بخشد. در همین رابطه، خبرگزاری استریت‌اینسایدر گزارش می‌دهد که آیفون LCD امسال اپل در رنگ‌های روشن عرضه خواهد شد:

جون ژانگ، تحلیل‌گر رزنبلات، اعلام کرده است که اپل به‌منظور جلب توجه افراد جوان‌تر، در نظر دارد آیفون ۸ اس (آیفون LCD امسال) را در رنگ‌های مختلفی از جمله آبی، زرد و صورتی و در نیمه دوم ۲۰۱۸ ارائه دهد.از آنجایی‌که اپل تصمیم گرفته است در هر سال، سه آیفون جدید ارائه دهد؛ گمان می‌کنیم که این شرکت باید طراحی مدل LCD را نسبت به نسخه‌های اولد تغییر دهد. در ادامه، تحلیل‌گر رزنبلات اعلام کرده است که «یک انتخاب معقول، می‌تواند اضافه شدن رنگ‌های متفاوت (به مدل ۶.۱ اینچی) باشد. 

هنوز صحت این ادعا مشخص نشده است و بعید به‌ نظر می‌رسد که گزارش جون ژانگ، برمبنای شواهد مبتنی بر زنجیره‌ی تولید باشد. کوپرتینویی‌ها، چنین رویه‌ای را برای عرضه آیفون ۵ سی در دستور کار خود قرار داده‎اند؛ به‌طوری‌که مدل مذکور با قاب پلاستیکی در رنگ‌های مختلفی عرضه شد. البته به‌ نظر نمی‌رسد که شیوه اپل برای فروش آیفون ۵ سی جواب داده باشد.

در رابطه با مدل‌های اولد در این گزارش هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است؛ تنها می‌دانیم که یک نسخه از صفحه‌نمایش اولد ۵.۸ اینچی بهره خواهد برد و مدل ۶.۵ اینچی، گران‌قیمت‌ترین آیفون اپل لقب می‌گیرد. انتظار داریم نمایشگر به‌ کار گرفته‌شده در آیفون‌های اولد ۲۰۱۸ اپل توسط سامسونگ دیسپلی به تولید برسد؛ ال‌جی دیسپلی در توسعه صفحه‌نمایش مدل‌های گران‌قیمت نقشی نخواهد داشت. پیش‌تر اعلام شده بود ال‌جی دیسپلی یا ژاپن دیسپلی (JDI) تأمین‌کننده پنل LCD برای آیفون جدید اپل خواهند بود؛ هنوز این موضوع به‌‍صورت دقیق مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات