پورشه دیزاین مخالف بریدگی نمایشگر در میت RS بوده است

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پورشه دیزاین تأیید کرد که با به‌کارگیری بریدگی صفحه نمایش در  طراحی گوشی میت RS پورشه دیزاین مخالف بوده و این موضوع را با هواوی در میان گذاشته است.
تبلیغات

شرکت پورشه دیزاین تأیید کرد که به‌طور خاص علاقه‌ای به استفاده از بریدگی در میت RS پورشه دیزاین نداشته و این موضوع را با هواوی مطرح کرده است. هواوی و پورشه دیزاین در سال‌های اخیر مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را با همکاری یکدیگر راهی بازار کرده‌اند. اولین همکاری دو شرکت از زمان معرفی هواوی میت ۹ پورشه دیزاین آغاز شد و آخرین همکاری دو شرکت مربوط به میت RS پورشه دیزاین است که در ماه مارس (فروردین) در کنار هواوی پی ۲۰ معرفی شد و به وضوح فاقد بریدگی نمایشگر بود.

هواوی میت RS پورشه دیزاین

در خصوص گوشی‌ها کریستین شوامکراگ، مدیر بخش طراحی پورشه دیزاین، پروژه‌ی مربوط به طراحی میت RS پورشه دیزاین را گرم‌ترین و نزدیک‌ترین همکاری پورشه دیزاین و هواوی خوانده است که طی انجام آن دو شرکت روی کوچک‌ترین جزئیات نیز با یکدیگر بحث داشته و مشورت کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    پورشه دیزاین، از ابتدا بر اینکه بریدگی صفحه نمایش مشخصه‌ی برجسته‌ای نیست پافشاری کرده است. ببه اعتقاد پورشه دیزاین و تیم طراحی این شرکت، بریدگی صفحه نمایش در یکپارچگی طراحی کلی گوشی هوشمند اخلال ایجاد می‌کند؛ در عوض Porsche Design، به‌منظور بهبود تقارن طراحی، یک صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی اولد که در هر دو طرف خمیدگی مشابه پرچم‌داران سری گلکسی اس ۹ دارد انتخاب کرد.

    پورشه دیزاین نتوانست همچون کنار گذاشتن بریدگی، نظر خود را در مورد سنسور اثر انگشت در میت RS پورشه دیزاین به کرسی بنشاند. میت آر اس از وجود دو سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. به نظر می‌رسد استفاده از دو سنسور همزمان ایده‌ی هواوی بود که در نهایت تصمیم به انجام آن گرفت. با این همه پورشه دیزاین، تلاش کرد از فناوری اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند؛ ولی هواوی با استناد به جدید بودن این فناوری و احتمال ارتباط برقرار نکردن کاربران با آن، استفاده از دو سنسور اثر انگشت جدید را در دستور کار قرار داد. البته محل قرارگیری آن با دقت زیادی توسط پورشه دیزاین انتخاب شد تا تقارن کلی را بهبود بخشد.

    هواوی میت RS پورشه دیزاین

    این برند همچنین تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با ویژگی‌هایی مانند حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ و رم ۶ گیگابایتی، کاربران بهترین تجربه‌ی ممکن را در هنگام کار با گوشی داشته باشند؛ علاوه بر این، پورشه دیزاین با دقت زیادی تمام قسمت‌های رابط کاربری را از جمله اندازه و شکل آیکون‌ها و فونت‌ها را ساخته است.

    در نهایت این سطح دقت هزینه‌های زیادی به همراه دارد تا جایی که گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین در ایالات متحده با قیمت ۱۸۸۰ دلار عرضه می‌شود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات