کسب امتیاز 73592 در بنچمارک AnTuTu توسط گوشی جدید گلکسی A9 سامسونگ

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی پیش سامسونگ از گوشی جدید گلکسی A9 در چین رونمایی کرد و به تازگی نیز نتیجه‌ی بنچمارک AnTuTu این گوشی جدید منتشر شده است. گلکسی A9 توانسته در این تست امتیاز بالای ۷۳۵۹۲ را کسب کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته سامسونگ عضو جدیدی از خانواده‌ی گوشی‌های سری A را معرفی کرد. به تازگی نتیجه‌ی بنچمارک AnTuTu این گوشی با نمره‌ی بالای ۷۳۵۹۲ منتشر شده است، بنابراین می‌توان گوشی گلکسی اِی ۹ را قوی‌ترین عضو خانواده‌ی خود نامید. این نتیجه گوشی گلکسی A9 را هم‌رده‌ی گوشی‌های پرچم‌دار دیگر شرکت‌ها قرار خواهد داد. گوشی سونی اکسپریا زد ۵ و اچ‌تی‌سی ام ۹ هر دو از پرچم‌داران و گوشی‌های مهم سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شوند که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز شده‌اند و به ترتیب امتیازهای ۷۶۸۶۲ و ۷۹۹۶۵ را در بنچمارک آنتوتو کسب کرده‌اند.

گوشی گلکسی اِی ۹ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ با هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ مجهز شده است. ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را می‌توان از نقاط قوت گوشی جدید سامسونگ به حساب آورد. در کنار این مشخصات باید به صفحه‌ی نمایش ۶ اینچ از نوع سوپرآمولد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نیز اشاره کرد.

در حال حاضر بالاترین نمره در بنچمارک AnTuTu مربوط به گوشی شرکت LeTV با مدل LeMax Pro است که توانسته نمره‌ی بالای ۱۳۳۳۵۷ را به طور غیر رسمی کسب کند. این گوشی به پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. رتبه‌ی بعدی به گوشی هوآوی میت ۸ تعلق دارد که توانسته نمره‌ی ۹۲۷۶۴ را از آن خود کند. این گوشی در دو نسخه مجهز به پردازنده‌ی Kirin 950 به بازار عرضه شده. گفتنی است گوشی جدید هوآوی از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 به همراه ۳ گیگابایت رم پشتیبانی  می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات